{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Sælge eller ikke at sælge /; hjælp. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er en frisk ung pige på 18 år, jeg går på min sidste år på gymnasiet, og det er meget hårdt og tager alt min tid, det sidste år har jeg haft en skulder skade så min hest Callimiera har stået stille det meste af tiden.

Jeg er nu ved at have ondt af hende, fordi hun er så god en hest og klarer alle forhindringer uden problemer. Hun er en hest der kræver utrolig meget omsorg, og den føler jeg ikke jeg kan give hende lige nu, men på den anden side er hun også min drømmehest. /;

Jeg ved bare at det måske er best at sælge hende, så hun kan komme ud og opleve flere ting på stævne pladser, og gøre det hun er best til.

Men på den anden side, så er jeg bange, for hun kommer fra et hjem tidligere, hvor hun blev behandlet dårligt, og derfor har svært ved at knytte sig til andre og er bange for at dette vil ske igen, for hun er absolut en vinder hest der fortjener det beste. /;

HG hvad skal jeg gøre, er der nogen der har oplevet lignende. Jeg er forvirret og kommer aldrig frem til noget svar selv /; help me.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sælge eller ikke at sælge /; hjælp.
Kommentér på:
Sælge eller ikke at sælge /; hjælp.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce