{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Udtrykker sin mening = Man blir hadet? {{forumTopicSubject}}

Klasse sure over jeg udtrykker mine holdninger.
^^ Opsumering, ou know når man kigger i emner er det så irriterende når det eneste man kan se er at der står hej, så man er nødt til at åbne for at finde ud af hvad det mere henalder om xD

NÅ!

Min klasse er rent faktisk begyndt decideret at hade mig, og synes godt nok det er blevet for meget ..
Det startede egentlig her i fredags, hvor jeg havde nogle pels flyers med fordi, jeg skulle til det der fakkeloptog (Vidste ikke der ville blive uddelt særlige flyers der).
Jeg sad så og viste min veninde, som også skulle med dem.
En af pigerne, som ofte talertil mig om, at hun gerne vil være vegetar, men må ikke, og så ikke alligevel fordi hun ikke gider, begyndte så at snakke om hvor enormt ondt det er at gå med pels.
Hun sad og snakked med tre-fire stykker om, hvor forfærdeligt det er, og blev ved og ved.
Pointen var jo så bare, at hun selv sad iført læderhandsker og læderbukser ..

Til sidst synes jeg ligesom jeg ville høre en forklaring, så jeg sagde bare stille og roligt "Må jeg ikke spørge dig om noget? Vil du ikke nok forklare mig, hvorfor det ikke er okay at gå med pels, men det er okay at gå med læder?"
Så kom hun med en lang forklaring om, at det er fordi der er forskel på, at avle dyr i bitte små trådbure, hvor de har det rigtig dårligt, og så flå pelsen af og xxxxx (Så kom hun med en laaang snak om hvordan dyrene bliver pelset, hvilket jeg jo godt ved, men ligemeget)
Jeg svarer så: " Det behøver du ikke fortælle mig for jeg ved godt hvordan dyrene bliver behandlet, og du har helt ret i at det er ganske forfærdeligt. Det er jo også derfor jeg ikke går i pels, ligesom du ikke går med pels smiley
Men jeg vil bare rigtig gerne høre, hvordan du kan være så meget imod pels, og så gå rundt i læderhandsker og læderbukser?
Dyr der bliver brugt til læder bliver altså ikke behandlet bedre end dyr der bliver brugt til pels."

Så startede hun forfra, og begyndte så at snakke om, at hun syntes man burde bruge hele dyret istedet for kun at bruge pelsen. Hun begyndte bare at se ned i jorden og blive vildt stille ..

Jeg valgte så bare at sige:
Jeg ved godt det kan være rigtig svært at undgå læder helt, og har selv for tiden rigtig svært ved at finde et par vinterstøvler uden læder, netop fordi alt stortet er lavet af læder, men der er vel forskel på at gå i læder, fordi man ikke kan undgå det, og så fordi man har lyst?"

Så begyndte hun pludselig nærmest at råbe, at hun havde det altså fint, okay?!

Og jeg sagde jo så, at jeg bare gerne ville høre, hvorfor hun syntes det var okay, fordi jeg da syntes det var interessant, at høre andres synspunkter på den slags ..

Så flippedé hun helt ud og gik ud af klassen ..

<b>Pointen var!</b>
Har i prøvet, at blive hadet af flere fordi i har de meninger som i har?
Efter pigen der var gået ud, fulgte et par stykker (en del) med, og næste frikvarter sagde de pludselig "Så er der AAA møde!!" og så forsvandt omkring 11-12 elever ud af 16 ..
Fik så senere sammen med min veninde, forklaret af en fra klassen over os ( 9. ) at AAA stod for "Anonyme Anti Andrea'ister"

Ja, det er ret barnligt, men det sårer altså lidt..

Især når ingen så taler med en mandag, og man tirsdag modtager beskeder om, at der er total forvirring, fordi der var blevet bedt om et møde, hvor klassen "skulle evaluere med mig om at jeg konstant kommer med mine moralske prædikener", hvad de så mener med det ..
Forvirringen var så, at jeg lå syg derhjemme, og de ville holde møde alligevel, men samtidig havde min veninde (som også er syg) sendt min lærer en mail, hvor hun spurgte om det virkelig kunne passe, og der skulle læreren eftersigende have svaret at de kunne der ikke være tale om. Samtidig modtager jeg beskeder fra en af drengene der skriver at læreren nu vil tale med mig, og at folk er trætte af mig osv.

Fatter virkelig ikke hvad det er jeg har gjort ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udtrykker sin mening = Man blir hadet?
Kommentér på:
Udtrykker sin mening = Man blir hadet?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce