Stephenie Meyer.. Stephenie Meyer..
Nu har jeg læst the Host færdig, jeg har aldrig nogen sinde læst så god en bog! den er simpelthen genial! .. det er den først bog som nogen sinde har fået mig til at græde.. jeg elsker bare hendes bøger, hun er simpelthen den bedste forfatter i verden.. The Host kan kun anbefales, den er lidt forvirrende i starten, de første 100 sider tog mig uger at komme igennem.. så her i weekenden, tvang jeg mig til at begynde igen.. efter et par sider blev jeg grabet og læste 300 sider den dag og resten dagen efter, jeg kunne slet ikke slippe den !!!
er der nogen der ved hvor man kan finde en email adresse eller et aller andet til at skrive til Stephenie, jeg er simpelthen nød til at rose hende for hendes bøger.. og spørge om hun ikke vil skrive nogen fler ... :'D
Tak på forhånd..
Knus Kristina
feb 2005
Følger: 69 Følgere: 68 Heste: 9 Emner: 87 Svar: 620
feb 2005
ja jeg er nød til at skrive til hende hun er nød til at lave en 2er selvom det vil blive lidt svært, men kun fantasien sætter grændser og vi ved jo ikke om jorden bliver redet for alle de sjæle .. :'D
jan 2008
Følger: 116 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 53 Svar: 1.320
feb 2005
hihi okay .. jeg mente bare at man fik at vide at Jamie var 14 og hun var yngre end ham ..
men ja, håber virkelig hun skriver en 2er ..
! ! x'] ! !
Tusind tak .. ja det kan godt bruges..
* Lonnie..RP<3 *
den kan kun helt klart anbefales, hun skriver virkelig hendes bøger fantastisk..
feb 2005
fuldstændig enig med dig, den er virkelig fantastisk ! :')
feb 2005
Stephenie Meyer..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside