Stephenie Meyer

Stephenie Meyer

Medlemmer: 29
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
317 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Stephenie Meyer.. Stephenie Meyer..

Nu har jeg læst the Host færdig, jeg har aldrig nogen sinde læst så god en bog! den er simpelthen genial! .. det er den først bog som nogen sinde har fået mig til at græde.. jeg elsker bare hendes bøger, hun er simpelthen den bedste forfatter i verden.. The Host kan kun anbefales, den er lidt forvirrende i starten, de første 100 sider tog mig uger at komme igennem.. så her i weekenden, tvang jeg mig til at begynde igen.. efter et par sider blev jeg grabet og læste 300 sider den dag og resten dagen efter, jeg kunne slet ikke slippe den !!!

er der nogen der ved hvor man kan finde en email adresse eller et aller andet til at skrive til Stephenie, jeg er simpelthen nød til at rose hende for hendes bøger.. og spørge om hun ikke vil skrive nogen fler ... :'D

Tak på forhånd..
Knus Kristina smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stephenie Meyer..
  • #1   2. nov 2009 du har helt ret .. der du ved "næsten" til sidst, pressede tårende bare frem, jeg kunne slet ikke holde dem tilbage, slet ikke der hun lige havde forladt Jared ude på gangen hvor han lige havde kysset hende og sagt at han elskede hende, og hun så nærmest går modigt ind i sin "død" .. jeg kunne bare ikke klare det .. stephenie skal seriøst lave en 2er .. :')

• #2   2. nov 2009 ja .. jeg havde fuldstændigt på den samme måde .. men jeg havde også det rimlig mærkeligt med at hun så kommer en en lille piges krop .. altså Ian også sådan en lille pige.. kys .. jeg har ikke lige lyst til at se det for mig .. smiley men det er virkelig smukt af ham til stadig at elske hende uanset hvad .. jeg køber den på dansk her snart og læser den igen .. smiley

ja jeg er nød til at skrive til hende hun er nød til at lave en 2er selvom det vil blive lidt svært, men kun fantasien sætter grændser og vi ved jo ikke om jorden bliver redet for alle de sjæle .. :'D

• #3   2. nov 2009 ELSKER DEN BOG

• #4   2. nov 2009 - Kathrine//ThengelsKnight

hihi okay .. jeg mente bare at man fik at vide at Jamie var 14 og hun var yngre end ham .. smiley

men ja, håber virkelig hun skriver en 2er .. smiley

! ! x'] ! !
    Tusind tak .. ja det kan godt bruges.. smiley men jeg er nød til at gøre det brev virkelig godt, det er hende man lige kan sende breve til sådan hverdag når hun er jo i et helt andet land smiley

* Lonnie..RP<3 *
    den kan kun helt klart anbefales, hun skriver virkelig hendes bøger fantastisk.. smiley

• #5   2. nov 2009 tinna rønn .
    fuldstændig enig med dig, den er virkelig fantastisk ! :')

• #6   2. nov 2009 hehe okay .. :'D

Kommentér på:
Stephenie Meyer..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce