{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

er det brud på kontrakten ? {{forumTopicSubject}}

jeg er meget i tvivl nu, men der er heldigvis ikke mig der er i dillemaet, jeg blev ringet op af min veninde til formiddag.
Hun har ligesom jeg hesten opstaldet ude og der hvor hun er, har de snakket om på en af stladmøderne at installere de der spark stop plader med stød i på boksdøren.
Min veninde gav klart udtryk for at dette ville hun ikke, og hendes hest ikke skulle havde stød i boksen, dahun jo mente at grunden til at hesten sparkede på boksdøren var pga kedsomhed.
Emnet blev ikke diskuteret videre da de andre opstaldere også gav hende medhold i den mening.
Men i dag da min veninde så kommer ud i stalden sidder der sparkstop pladder på alle boksdørerne.
Min veninde bliver selvfølgelig ederspændt tosset, og mener at hun nu vil flytte da dette er et brud på kontrakten, det mener pensionsejerne ikke, derfor mener de heller ikke at hun skal havde depositumet tilbage, selvom hun mener at hun har ret til at opsige kontrakten.
Det er jo så her jeg bliver spurgt om det er brud på kontrakten, at de har installeret disse pladder selvom min veninde som hesteejer og bokslejer har frabedt sig dette ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det brud på kontrakten ?
Kommentér på:
er det brud på kontrakten ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce