{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

lorte hår?o;. {{forumTopicSubject}}

jeg skal til frisøren på lørdag, skal farves og klippes .. der er bare det problem at mit hår er noget shit, altså det er ikke glat og det er heller ikke sådan nogen flotte krøller i det, det er bare sådan sundsygt tørt i spidserne og bunden, så det kruser nærmest lidt og så er mit hår nare MEGA TYKT!. og så er det bare så er der fald i det med lidt grimme krøller men ikke sådan rigtige fine krøller bare sådan et rigtigt stort 80er hår, jeg glatter for det meste mit hår, men det er bare som om at med det samme jeg går udenfor begynder det at bøje forneden af mit hår og så ligner jeg seriøst bree fra desperate og klasket s: og det er pisse træls! har nogengange puttet sådan noget i så jeg for lidt krøller, men folk fra min klasse griner og siger det er grimt når jeg har krøller og det er altså pisse træls, for føler også bare jeg for fede kinder når jeg har det krøllet, men ved ik om det bare er noget jeg føler :L hader virkelig morgenerne for ved ik hvad jeg skal gøre, for mit hår ligner lort når jeg endelig er kommet på skolen .. jeg bruger hårkur et par gange om ugen (matas) og så bruger jeg sådan noget matrix serum som jeg putter i ligefør jeg glatter om morgenen og alligevel bliver det klasket og og bukker op og kommer bølger i når jeg kommer ud. det er virkelig noget pis :i er der ingen der har nogen gode råd for hader det seriøst? og så tænkte jeg på om der var nogen der evt. vidste hvordan jeg skulle klippes og farves? -vivian.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lorte hår?o;.
Kommentér på:
lorte hår?o;.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce