{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

mine oplevelser.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft mange underlige oplevelser i livet... Her kommer nogle af de vildeste af dem..

jeg har igennem det meste af mit liv gået hos en healer der altid har sagt at jeg havde evner udover det "normale"... men i en periode af mit liv stod det virkelig klart for mig...
Mit kroneshakra havde åbnet sig så meget, at jeg konstant kunne kontakte afdøde og snakke med dem... Kunne føle hvordan folk havde det... altid.. ikke sjovt når man gik i en gågade.. Jeg kunne ikke holde til det til sidst så fik hjælp til at lukke det lidt til igen...

Jeg boede på et tidspunkt med min far ude på landet... når jeg var alene hjemme, følte jeg at jeg blev overvåget.. En dag så jeg ham.. En mørk mand. I sort tøj. Han kiggede ind af vinduet og så meget uhyggelig ud... Jeg fortalte min far det, som også tror på sådan noget... Han spurgte en ældre herre, som boede i landsbyen... Og ganske rigtigt.. ud fra min beskrivelse, vidste han præcis hvem manden var.. og hvorfor han stod der... Klamt... Da manden blev ved med at komme, tog jeg en dag mod til mig.. Sagde til ham, at jeg ikke var den han ledte efter. At hun var gået bort.. At han burde selv finde fred og komme videre.. så ham aldrig igen...

Der var ro i lang tid efter.. men her i år døde min bedste ven. Vi havde et meget tæt bånd... I dagene efter hans død, kunne jeg mærke ham ved min side.. Kunne mærke at han trøstede mig... En nat jeg vågnede op, stod han ved siden af min seng.. han sagde at han bare ville tjekke op på mig. At det hele nok skulle gå og at han havde det godt nu.. Så sendte han mig det varmeste smil og forsvandt stille igen...

Disse ting er meget kort beskrevet.. Jeg er fuld ud sikke på at der er mere mellem himmel og jord.. En dag håber jeg på, at jeg bliver stærk nok psykisk til at kunne holde til min evne, så det kan blive åbnet op igen... og jeg kan begynde på at lære at heale selv...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mine oplevelser..
  • #1   11. okt 2009 vildt Ö

• #2   11. okt 2009 ej hvor vildt !!! på en måde ville jeg ønske jeg havde den .. har den lidt, men ikke så en stor en grad .. jeg kan føle de er der og sådan, men ikke decideret snakke med dem .. syntes det er vildt .. oO

• #3   11. okt 2009 ja den mand var skræmmende... meget skræmmende... Der måtte jeg også til min healer om hjælp, for at få af vide hvad man skal gøre...
    Så lige et trik til jer alle, hvis i kan mærke noget ubehageligt i jeres hus... :

Sæt jer, luk øjnene... Se jeres hus for jer... luk jeres hjerte op og forestil jer at der strømmer det dejligste varme klare lys ud fra dit hjerte.. forstil dig nu, at du bader dit hus ind i dette lys... Når du kan se (forestille dig) at huset er helt omsluttet af dette lys, så luk øjnene op igen.. Dette holde onde/ubehagelige ånder væk... De kan ikke lide lyset..

jeps det lyder mærkeligt.. men det virker... smiley

• #4   11. okt 2009
    Ma-Jasmin // HINGST TILBYDER BEDÆKNING !!! .
    hvordan blev du angrebet ??

• #5   11. okt 2009 tja.. det bedster er ikke at være bange... det er svært... Det jeg skrev men huset.. prøv at gør det ved dig selv også... det err det bedste man kan gøre, hvis man ikke kan distrahere fra ens angst...
    hvordan har de angrebet dig? Det kan evt give mig et lidt bedre indblik i hvad man kan gøre...

• #6   11. okt 2009 ha ha er lige kommet i tanker om en oplevelse mere... Og denne her er bare morsom...

da min nære ven døde, havde jeg flere skænderier med min kæreste. han vidste virkelig ikke hvordan han skulle takle at jeg var så ked af det... Min kæreste tror slet ikke på noget overnaturligt... Når men det var første gang mig og kæresten skulle mødes efter et virkelig heftigt skænderi...
    Jeg går i bad imens han køre ned til mig... Mens jeg står ude under bruseren ser jeg min afdøde ven for mig.. Han står og fedtgriner og siger til mig.. hihi nu har han lært det... Også forsvandt han igen.. Jeg anede ikke hvad han snakkede om. men det fandt jeg ud af...
    Min kæreste kommer ind... fuldstændig hvid i hovedet... og siger, okay nu tror jeg på dig... Da han kørte i bilen, var det blevet meget meget koldt. Han havde skruet helt op for varmen i bilen.. der hvor han sad var der varmt, men på passagersædet var der is koldt.. der var en ubehagelig stemning i bilen... min kæreste havde så sagt højt i bilen: Jeg skal nok støtte hende... jeg skal jeg være sød ved hende... vupti så forsvandt kulden og den dårlige stemning...
    Da han fortalte dette skreg jeg af grin og fortalte hvad jeg havde oplevet få minutter før... det kunne han så slet ikke se det sjove i... Men skræmmeteknikken fra min ven, var nok til at kæresten smed alt hvad han havde i hænderne og hjalp mig igennem en svær tid...
    kan stadig grine af det i dag, når jeg sidder og skriver det.. min ven havde nu altså en god humor... smiley

• #7   11. okt 2009 ej hvor godt!

• #8   12. okt 2009 kæft en skræmmende oplevelse... intet under at du er blevet bange for dem...
    I gjorde det rigtige med at få en ud, som kunne få ånden til at gå væk.. Han har tilsyneladende bådet været meget stærk og meget vred...
    Jeg kan ikke rigtigt give dig et råd til hvad du skal gøre, hvis noget lignende sker igen... Jeg har aldrig stået i den situation... Jeg kun blvet drillet lidt af dem...

Men vil råde dig til det der med at pakke huset ind i lyset fra dit hjerte... Det burde kunne holde dem væk, så det ikke sker igen...

Kommentér på:
mine oplevelser..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce