{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Bagben, træder ikke ordentligt ind.. {{forumTopicSubject}}

Ja lyder som noget dressur noget. men min lille pons trådte ikke ordentligt ind under sig i aften da jeg gik med hende og gik lidt slapt med bagbenene
ved ikke om hun bare var træt efter at have været på græs fra 10-18 ? og s hård ridning bagefter? fik at vide at det kunne være smerte men også andet? har brug for lidt info smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bagben, træder ikke ordentligt ind..
  • #1   8. okt 2009 Måske var hun bare træt (;
    Ellers kan hun være øm i ryg eller bagpart. Hvis det bliver ved, kan du måske få en massør ud eller keopraktor.

• #2   8. okt 2009 Vil jeg nemlig også, men til sidst i trav, på venstre volte faldt hun meget ned på bagparten og blev bange for nyreslag men hun var ikke kold eller noget på krydset så. så spurgte jeg en der ved lidt mere om hun ville se når hun gik det gjorde hun så, så sagde hun at hun ikke trådte ordentligt ind, men at det måske var træthed for hun så MEGET træt ud, eller det kunne være smerte men hun var ikke sikker . så, er bare lidt usikker og når hun går på døgnfold, så var lidt trist af at sætte hende ud til aften, er nemlig meget bekymret for det med nyreslag da jeg ikke er helt inde i det med dækkener men får lidt hjælp til det, hvis nu man gjorde noget forkert smiley

• #3   9. okt 2009 Min hest trådte heller ikke ordentligt ind under sig i går aftes...
    Men i traven var der ikke rigtig noget at se der kunne han bare falde lidt sammen engang imellem så valgte at stoppe...
    Skal ud og se til ham i dag hvordan det går...

Kan det være fordi han er blevet sparket på folden?

• #4   9. okt 2009 der var ikke noget at se idag

Kommentér på:
Bagben, træder ikke ordentligt ind..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce