{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Hvorfor har i løstdrift {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfor i har valgt at have jeres heste/pony i løsdrift ???

Grunden til at jeg har min i løsdrift er at de er mere modstands over for sygdom (min meningen)

De er mere rolige

De er ikke stresse

De få sig rørt mere

og det har ikke noget med at gøre at det er letter og nemmer at have dem i løstdrift, for der er også meget arbejde med det.

kunne godt tænke mig at høre hvad i gør for at vandet ikke skal fryse ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor har i løstdrift
  • #1   7. okt 2009 Jamen min har gået i løsdrift fra hun var føl, så synes det var synd og putte hende ind i en boks. ja de er mere fri, rolige og ikke stressede. jeg synes det er den næmmeste form for at have heat, da du ikke er afhæning af at skulle lukke dem ind og ud på fold.

Jamen jeg hakker hul i isen når det kommer på

• #3   7. okt 2009 ok kan du ikke skive opskriften på denne te
    Camilla - Med Barock'er

• #5   7. okt 2009 Min går i løsdrift fordi jeg syntes at det er det mest naturlige for hesten at gå i ude døgnet rundt og fordi hun har astmatisk bronkitis, så hun kan bedre trække vejret når hun ikke står i en støvet stald smiley

• #7   20. nov 2009 Mine går i løsdrift, fordi det er det mest sunde og naturlige hestholdning.
    Jeg har mine heste hjemme i min egen løsdrift siden maj 2009 og jeg var tit ud i natten (kun om sommeren) for at kigge hvad hestene gør. Det er så dejligt at se dem liggende udenfor på sandpladsen og hygger sig. Men de er også tit aktiv om natten og går rund over hele arealet. Af of tid kun jeg også se, at de løbte rund og legede sammen. Hestene sover ikke hele natten og i løsdrift har de flere muligheder og det er ikke så kedeligt ligesom i en boks.

Kommentér på:
Hvorfor har i løstdrift

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce