{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun er BANGE for boksen??
  • #1   5. okt 2009 altså står hun sammen med sin mor? ellers er det sikkert det, så vil Den sikkert bare ind til sin mor:)

• #2   5. okt 2009 du kunne prøve at tage noget med ind i boksen og vise at det er der og så gå selv med der ind smiley

• #3   5. okt 2009 Det lyder, som om dit føl er bange for at være væk fra sin mor. Har hun prøvet at være adskilt fra sin mor i andre sammenhænge? Kan hun se/høre sin mor fra den boks, du sætter hende i?

Jeg har slet ikke haft de problemer, du beskriver, i forbindelse med fravænningen af Falle, så min erfaring er ikke den største, men ud fra din beskrivelse lyder det for mig ikke, som om dit føl er bange for boksen, men som om hun er bange for adskillelsen fra sin mor (jeg tolker dit indlæg sådan, at hun falder til ro, når du sætter hende tilbage til moderen?).

Hvor gammel er hun? Altså føllet... smiley

Hvis det er separationsangst - og sådan lyder det som sagt for mig - kan du løse problemet ved gradvist at vænne hende til at være adskilt fra sin mor. Start med at trække hende lige udenfor moderens boks og ros hende meget, når hun står pænt og slapper af. Så kan du gradvist fjerne hende længere og længere væk og til sidst prøve at sætte hende i sin egen boks igen... blot nogle ganske få minutter til at starte med, så hun stille og roligt får følelsen af, at det er OK.

Boksen skal jo helst være et sted, hun synes om at være... smiley

Held og lykke med det. smiley

• #4   6. okt 2009 Man skal sørge for de forbinder boksen med noget godt. Mit føl vil heller ikke stå i boks, så stejlede hun også. Men jeg ligger brød og sådan noget de elsker at spise derind så står hun okkay stille og husk ros den. Det hjælpe ved den jeg har haft der har været bange for boksen (:

• #5   7. okt 2009 Zorba er næsten 6 måneder, og skal jo snart vænnes fra. hun bliver helt rolig når hun kommer ned til Sunday igen. Og jeg tager til undervisning om tirsdagen hvor Zorba er helt alene i boksen, hvor hun går fint.

• #6   8. okt 2009 Har du overvejet at flytte hoppen og lade føllet blive i den boks, hun er vant til at være i. Især hvis hun slapper af, når du tager hoppen med til undervisning.

Kommentér på:
Hun er BANGE for boksen??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce