{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

Hun er blevet bange for grimen {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har et problem jeg snart ikke ved hvordan jeg skal løse. Min ponyhoppe på 2 år er lige pludselig blevet bange for at få grime på og af. Hun panikker fuldstændig så snart den skal over hendes ører, og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved det. Det kom fra den ene dag til den anden, og jeg har haft dyrlægen ude for at tjekke hende for spændinger i nakken/halsen og for at se om der måske var noget med hendes ører. Han måtte bedøve hende for at undersøge hendes ører ordentligt, og der var så intet galt.
Jeg kan godt få lov til at tage den af hvis jeg lukker den op i nakkestykket og trækker den laaaaangsomt væk fra hendes ører. Her kaster hun sig så baglæns så snart den skal af mulen, men det går. Hvis jeg forsøger at tage den over ørene slår hun med hovedet, rammer som regel mig og kommer så væk så den hænger på et øre.
Jeg har prøvet meget længe af træne det med godbidder og tålmodighed, men jeg kan mærke at min tålmodighed er ved at slippe op og mit temperament snart løber af med mig. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre...
Har i nogle gode råd til mig? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun er blevet bange for grimen
Kommentér på:
Hun er blevet bange for grimen

Annonce