{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

Min Veninde død næsten i armene på mig {{forumTopicSubject}}

Det starte alt sammen i dag, min veninde har hvade mobbet noget tid efterhånden, og var det bare for meget for hende, jeg har set hun var begyndt af skære i sig selv så jeg var lidt urolig for hende.

Vi starter med 1 time i skolen jeg er kommet lidt sent på skolen da mine cykel gik i stykker, da jeg kommer ind i klassen ser jeg min veninde har grædt, og er stadig rigtig ked af det. Jeg når ikke af spørge hende om hvad der er sket før hvors lære kommer ind i klassen.
Da vi sider i timen skriver jeg i smug til hende (hun sider ved siden af mig) om hvad der er ske før jeg kom. Hun svare ikke tilbage men kan se på hende hun skal til af græde, jeg tage stille hendes hånd og trykke den, (har jeg gjordt før når hun har hvade ked af det i timen), når men det bliver frikvater, jeg hiver min veninde med ud hvor de andre ikke kan høre os. (det skal lige siges der kommer "mobbe" ord efter os når vi forlader klassen)

Jeg prøver af spørge hende hvad der er sket men hun begynder bare af græde i arme på mig, jeg krammer hende for hun har sku altid støttet mig så jeg elsker sku den tøs. det ringer ind og jeg siger vi skal ind til time eller bliver hvors lære rigtig mobset, hun sagde hun lige skulle havde noget tid til af tøre øjne, og jeg går ind i klassen i mens, da hun ikke dukker op det første kvater af timen, gå jeg ud på toilettet men kan ikke finde hende..

hendes taske er stadig i klassen da vi slutter for i dag, og jeg har ikke set hende siden jeg gik fra toilettet, da hun efterhånden i har vist sig eller der ingen der hved hvor hun er begynder jeg og blive maget bange, for selv om hun ikke før har talt eller "vist" af hun ville begå selvmord, kommer jeg aligevel på den tanke da jeg som skrevet har set hun har skåret sig selv.

Jeg pakker hende ting ned og cykler hjem til hende efter skole, hun bor 4-5 veje fra mig af. Da jeg kommer hjem til hende står hendes cykel uden for, jeg går op og tage i døren, (plajer bare af gå ind når jeg skal besøge hende) den er åben så nu forsvinder min frygt en lille smule men er stadig lidt bange, jeg går gennem huset, banker på min venindes dør da der er ingen der åbner.
åberner jeg døren og ser min veninde ligger på sin seng helt hvid i ansigtet, der går panik i mig jeg skynder mig hen til hende og rusk og rasker i hende for af hun skal åbne øjne.
Nu begynder jeg af tude for alvor, har ondt af smærte helt inde i, jeg hiver min mobil op af lommen og trykker 112, jeg forklare ham her falkmanden, af min veninde har begåret selvmord og så knækker jeg fulstændig sammen, og begynder af græde, falkmanden for mig berolige ved af mærke på de steder min venindes puls skulle være

Heldig vis mærker jeg en svæg puls i nu, jeg forklare grædene falk manden hvor hun bor hende, så lægger jeg på. bryde næsten bare sammen, kan ikke holde ud af se min veninde ligge der og næsten ikke trække vejret, Jeg tage hende op i mine arme, jeg græder og græder ind til jeg kan høre sirrenerne uden forand huset, så ligger jeg hende på senge og så er det som om jeg ikke har flere hulk bare tårne der render da jeg løber ud af huset og peger hvor de skal hend, da de løfter hende op på borden ser hun ud som en død person.

I ambulancen sider jeg bare og trykker hendes hånd, jeg vil ikke havde min beste veninde dør i armene på hende, jeg tænker bare af vis de idioter i skolen havde lade hende være var det aldrig kommet her til.

Lægerne redet hende på hospitalet, men hun skal ligge der mindst 2 uger i nu da det var hendes mor's hjerte medicin hun tog, hun er ikke vågnet i nu men lægerne siger af vis jeg havde fundet hende meget senere var hun nok død.

Sorry skulle bare ud med det.. kan ikke klare af holde det for mig selv, skal smutte nu skal op og se om hun er vågen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min Veninde død næsten i armene på mig
Kommentér på:
Min Veninde død næsten i armene på mig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce