{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Kan hesten være ked af det? {{forumTopicSubject}}

Hej. smiley

Har oplevet noget meget underligt siden sommerferien.
Sussi er jo en hoppe jeg har redet hele sidste år i weekenderne, altså hun er ikk min egen. Men jeg elsker hende over alt, og hun var egentlig dømt som farlig, men sammen med mig blev hun glad rolig og en fantastisk hoppe selvom hun er så langt oppe i alderen.
Men da jeg ikk har penge til at blive ved med at ride hende og har en anden hoppe jeg kan ride gratis stoppede jeg og rider hende kun en gang i mellem når jeg får lov. Men er alligevel tit hjemme for at undervise min søster, dog skete der noget underligt siden sommerferien.

Det startede med jeg kom der ud, og hun var glad og var opmærksom på mig og ville gerne snakke som altid. Men jeg kunne jo ikk tage hende med ud så vi stod bare i boksen og snakkede, hvorefter jeg gik med en af de andre heste, som min søster rider. Da jeg kom tilbage virkede hun sådan lidt, ved ikk om man kan kalde det mopset eller sådan.

Så var jeg der ikke igen i nogen tid, og da jeg så kom der ud igen var hun virkelig gal på mig!! Nej mere end det hun var rasende. Det var som om min dejlige sussi var helt væk for mig. Hun bed ud efter mig og lagde øre af mig. Da jeg ville berolige hende, vendte hun røven til. jeg måtte ikk engang røre ved hende mere smiley Så jeg satte mig bare hos hende, men ingen reaktion.

Weekenden efter fik jeg lov til at lukke hende i hal, og jeg ville hygge lidt med hende som før i tiden. hun plejede at elske det. Men der skete ingenting. I stedet løb hun hen mod mig, sparkede ud efter mig, dog uden at lægge øre. Jeg ved ikk om det var leg eller aggressiv adfærd.

Så gik der igen nogen tid, og endelig her sidste weekend fik jeg lov til at ride hende igen. Jeg var meget ked af det, den sidste tid fordi intet har ville fungere for mig. Da jeg så tog hende med ud, var hun stadig sur, men jeg nussede om hende og det var som om det blev bedre igen. Jeg lo sådan lidt alle fasader falde hvis det kan forstås.
Så den her sidste weekend var lidt mere som førhen, men alligevel var hun anderledes. smiley

Nu er mit undren så, hvorfor er hun blevet sådan?
Folk siger jo at heste ikk kan føle på samme måde som os, så hva kan det være? Hendes adfærd har jo intet med normal heste adfærd at gøre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan hesten være ked af det?
Kommentér på:
Kan hesten være ked af det?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce