{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

Mishandling {{forumTopicSubject}}

jeg syntes det er rigtig synd at de går helt dernede. Men hvor kan jeg bare blive sur når de til sidst viser videoklip hvor de rider uden bid og tror at de kan ride bedre end dem der rider VM.
se video klippet og se hvad jeg mener

http://hestegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=164552&AutoPlay=false&CommentPAGE=2#comments

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mishandling
  • #1   13. sep 2009 føj for H.. siger jeg bare.. Men jo ingen der tør sige noget så der sker noget desværre... smiley

• #4   13. sep 2009 Syntes der er så mange af de film, og er det 100% rigtig og ride uden bid ?
    Syntes ikke at det er mere rigtig, ind at ride med bid, hvis man kan finde ud af at ride med bid. (hvis i forstår xD)

Og Matine går ikke for en skid baglod -.-' så kan ikke forstå for den skulle med ?? xD

• #5   13. sep 2009 de første billeder er jeg enig med dem i at der er 100% FORKERT at ridesådan med indspæning o.s.v
    men der der bidløst. ja ingen muskler "nå ja 100% rigtigt?"
    men jeg er træt af det der bid ikke bid lort..

hvis man rider rigtig dressur(vel og mærke med bid) så er det sku lige så rigtig!!

først den dag jeg ser en rytter i condor (eller hvad der hedder) ride et PRI dressurprogram lige så flot som en normal hest og ser den springe en s klasse i condor så tager jeg hatten af(hacamor gælder ikke)

• #6   14. sep 2009 jeg synes det er åndsvagt at lave sådan en vidio. og hvor de også skal vise at de skal ride rigtig dressur bagefter uden noget tvunget, hestene går halt så godt, og det billede med andreas helgstran hvor han rider på matine(staves) er åndsvagt den går slet ikke for dybt, de andre billeder er også måske nogen uheldige billeder.

• #7   14. sep 2009 Malene skovgaard:
    min pony tager selv biddet ind i munden. det er noget der er kommet af sig selv. Det er som om at man kan se at han enten er meget træt en dag eller at han er helt på toppen til at ride dressur.
    jeg opfatter det som om at han elsker at ride, han har ørene fremme når jeg kommer ind i boksen og han ved at han skal ud og ride.
    altså jeg tvinger ham ikke til at ride, men det er som om at han selv vil.

• #8   15. sep 2009 Syntes det er en god video..... Syntes den viser at top heste ikke altid føler sig godt tilpas.. hvor i mod de andre mærker friheden. Syntes dog godt de lige kunne have taget ansvar for deres egen helbred og taget en ridehjelm på;D

• #9   18. sep 2009 henriette:
    topheste mener du alle?
    jeg syntes at jeg behandler min pony rigtig godt. han er på fold mange gange et helt døgn om sommeren og også meget ude om vinteren. jeg vil gerne have et svar!!!

• #10   19. sep 2009 Nicole:Det syntes jeg lyder rigtig godt. Det er desværre ikke alle heste/ponyer der få den mulighed og det er ikke fordi de er tophest/pony. Og nej ikke alle topheste/ponyer bliver behandlet som vist, heldigvis:D

• #11   20. sep 2009 henriette:
    nej det er godt at det ikke er alle.

Kommentér på:
Mishandling

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce