{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mishandling
  • #1   3. mar 2014 Hvad handler dit emne som sådan om? Er det noget der er til en skoleopgave eller?

• #2   3. mar 2014 ja det er mit prockejt

• #3   3. mar 2014 Hvad får dig til at tro at folk i sporten mishandler deres heste?
    Det tror jeg ærligt talt ikke der er ret mange der gør! Ved du overhovedet hvad mishandling er?

• #4   3. mar 2014 Og hvad er Roll kur så, eller bomming?? bare for at nævne to, Camilla Søe.

• #5   3. mar 2014 Det tror jeg så langt fra heller ikke er alle der gør de ting. Og vil faktisk heller ikke gå så langt som at kalde det mishandling. Der sker mange langt værre ting rundt omkring i verden som jeg vil taksere til mishandling!

• #6   3. mar 2014 Nu er det heldigvis langt fra alle der mishandler deres heste,

Men dem der gør bliver diskvalificeret og nogen for karantæne.
    Nogen mener de for bedre resultater ud af at mishandle deres heste og hurtigere, f.eks hvis man kommer glasskår i gamacherne på hesten vil den opleve enorm smerte hvis den river en bom ned og løfter derved benene højere næste gang.
    De gør det ganske enkelt for at det skal gå hurtigere og de kan tjene flere penge...

Det for den betydning af du ødelægger din hest, både benene og mentalt.

• #7   3. mar 2014 Joachim Thomsen er da nået ret langt med hans form for ridning... Desværre...

• #10   3. mar 2014 En del. Mennesker er ego centret. Langt fra alle, og heldigvis elsker langt de fleste deres heste med både krop sjæl og hjerte. Men naturligvis som indenfor andre sportsgrene er hesten for nogle et redskab til at fremme sig selv. Og som folk tager den hurtige vej i trænings centeret kan du nå 6 måneders træning på en måned ved at spise det her... Hvis du skal lære heste forståelse lytte til hesten træne efter dens præmisser så tager ting tid, og det kræver rigtig meget af os som ejere. Jeg føler og mener som ejer man får det igen, når hesten kommer en imøde, når man kigger på den og ved den har det godt. En del af problemet er folk der presser deres heste for tidligt for meget, vil have de skal præstere over evne for at de kan vinde. Enten ikke føler dette for hesten, eller mangler den empati for hesten. Det overskud og hjælp til at sige, nej det faktisk ikke det værd. I konkurrencer idag kan vi kun oppefra sætte linien ned, og så længe de giver høje point til heste der ikke er i bæring og bruger sig korrekt. Vil folk fortsat skyde genvej. Og så kassere hesten når den alt for tidligt er slidt i stykker. Jeg syntes det dejligt der kommet rigtig meget fokus på heste og alm. Dyrevelfærd, folk acceptere det ikke mere, som der. Blev gjort en gang. Syntes jeg. Men vores dommere bør og skal efter min mening rette ind, og kunne se om en hest er savnet ned i munden og går i bæring pga rytteren. Eller om den er trænet korrekt op og derved er i en naturlig bæring og i balance smiley og jo flere der kræver denne ændring så skal den nok komme til sidst.

Kommentér på:
mishandling

Annonce