{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

ponyen der havde svært ved at stoppe {{forumTopicSubject}}

hvis i har fuldt lidt med i mine indlæg heri gruppen kan i nok godt huske at jeg oprettede et lettere fortvivlet indlæg om en pony på mit arbejde, der havde det med at jorde afsted med børne og faktisk skabe nogle rigtig farlige og unødvendige farlige situationer, hvor jeg som underviser stod med hjertet i halsen og prøvede at stoppe det.
Jeg fik en masse indput fra brugere fra gruppen nogle lidt mere brugbare end andre, men jeg fik heldigvis også lidt hjælp helt udefra, hvilket gjorde underværker, vi startede ud med kun at havde et hovedtøj og bid til ham uanset hvilken situation han skulle rides i.
Vi startede en masse start og stop trænning både fra jorden og med rytter på, og afskaffede galoppen i nogle måneder, samtidig prøvede vi at reache lidt i hans fortid og fandt ud af hende der havde tilredet ham, bevidst havde ladet ham løbe når han ikke forstod tingene, for så havde han ikke så meget energi til at kæmpe imod.
Men nu efter alt vores trænning er han fkaitsk blevet mere sikker at ride på, uden at jorde afsted hvis han ikke forstår.. lige et glædes indlæg herfra.
Skal nok prøve at finde nogle før og efter billeder

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ponyen der havde svært ved at stoppe
Kommentér på:
ponyen der havde svært ved at stoppe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce