694 visninger
|
Oprettet:
Photo By Rebekka Christensen
15. dec 2008 Følger: 107 Følgere: 99 Heste: 3 Emner: 205 Svar: 1.459
15. dec 2008 Følger: 107 Følgere: 99 Heste: 3 Emner: 205 Svar: 1.459
Sælge eller ikke `? :'( {{forumTopicSubject}}
Hej alle kloge mennesker her inde
NU er jegblevet 16 år juhu, men det er også mit sidste pony år
Min faar siger så at vi ikke har plads til en hest til (jah right, som om det passer for en skid)
Men vil gerne vider med heste og ønsker mig så en stor hest(som jeg også har gjordt hele sidste år)
Og nu har ejg så fundet en som jeg ikke syntes er for dyr og den er bare perfekt :')
Men nu ved jeg ikke om jeg skal sælge Isabella og så købe en ny hest eller om jeg bare skal droppe den anden hest og håbe på at jeg kan få en anden hest næste år `?
mar 2007
Følger: 128 Følgere: 118 Heste: 5 Emner: 175 Svar: 860
ved slet ikke hvad jeg skal gøre til næste år når jeg skal af med min /;
jul 2005
Følger: 139 Følgere: 128 Heste: 6 Emner: 246 Svar: 2.685
jeg leverede hende tilbage og købte en hest. jeg er kun 13, men ville ikke købe en pony, da jeg vidste at jeg ville blive for gammel og så skulle jeg sælge den igen. det er hårdt at skille sig af med dem, men du bliver ligeså glad for den næste. det måtte jeg også tænke over rigtig mange gange! jeg overvejede gså helt at stoppe med at ride, men indså at det kunne jeg ikk. jeg gav slip på vanity og købte Calidos. men jeg elsker ham ligeså meget som jeg elskede vanity.
og hvis du ønsker og arbejeder for det, så kan du jo holde kontakten:) jeg har også kontakt med vanitys ejere som gerne invitere mig ned og lader mig ride hende:)
håber du kunne bruge det:)
maj 2007
Følger: 121 Følgere: 114 Heste: 5 Emner: 164 Svar: 1.969
Sælge eller ikke `? :'(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside