vil i se på det?????? vil i se på det??????
jeg har lavet et album med nogle fra min ox'ers familie, men nogle af billederne er ikke så gode da nogle af hestene er meget gamle..
Vil i så ikke sige mig vad i synes om den, om han har gode eller dårlige forfædre ( hele hans stamtavle står på hans profil vis i vil se den)
link:
http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=114830
og lige en ting mere, jeg kan ikke finde nogle billeder eller finde hans mor på nettet nogle steder, så jeg tænkte på om i ville hjælpe min med at lede..
hans mor hedder Amorilla ox, og hun er brun, det er dett eneste jeg ved om hende....
menge taak for hjælpen på forhånd:D
sep 2007
Følger: 74 Følgere: 140 Heste: 4 Emner: 106 Svar: 1.309
Desværre er jeg ikke sikker på at du må oprette sådan et album, da det jo ikke er dine billeder og sådan set har "stjålet" dem
Jeg har også været ved at oprette et sådant album herinde, men så kom jeg i tanker om, at det jo ikke er mine billeder og faktisk ikke har ret til at bruge dem..
Jeg har også et UTAL af billeder af gamle forfædre, da jeg virkelig har søgt meget på google og nørdet allbreedpedigree.com RIGTIG meget ;D
Du skal selvfølgelig blive ved med at lede videre efter billeder, men du må vidst desværre nøjes med at holde dem for dig selv.. Jeg ville også rigtig gerne vise mine frem herinde, men det må vi jo desværre ikke
Held og lykke med at finde billeder af moren, måske skal du prøve at finde ud af avleren og evt. hvem der har hende nu?? Og så skrive en mail til dem om billeder og mere info
maj 2007
Følger: 79 Følgere: 74 Heste: 4 Emner: 62 Svar: 473
Men som Anni H skriver, så prøv at søge på avleren, og gå den vej.. Det kan være de bare aldri har fået et billede af hoppen på nettet, men har et gammelt papir-billede eller lign. liggende et sted..
okt 2007
Følger: 73 Følgere: 68 Heste: 5 Emner: 54 Svar: 292
Og det med jeg har stjålet dem, ja det har jeg, men fotoalbumet bliver slettet igen, men jeg håbet på at der måsker var nogle på billederne som i kendte også førte til hans mor på en måde.........
Men albumet bliver slettet da jeg godt ved det ikke må oprettes:D
sep 2007
okt 2007
sep 2007
Jeg har også kun ét billede af Gazelles mor, Zaza, som jeg fandt inde på BB Arabians og miniatures, som har hende nu.. Jeg skrev så også en mail til dem, om de havde nogle flere billeder de kunne sende til mig. Det ville de da gerne, men det fik de bare aldrig gjort.. Tror de glæmte det og nu er det så lang tid siden..
okt 2007
sep 2007
Det var faktisk tilfældigt at jeg gik ind på deres hjemmeside.. Jeg vidste ikke engang om Zaza stadig levede, men så så jeg lige at der stod Zaza ;D
okt 2007
vil i se på det??????
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside