Os med araber

Os med araber

Medlemmer: 712
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
422 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

vil i se på det?????? vil i se på det??????

jeg har lavet et album med nogle fra min ox'ers familie, men nogle af billederne er ikke så gode da nogle af hestene er meget gamle..
Vil i så ikke sige mig vad i synes om den, om han har gode eller dårlige forfædre ( hele hans stamtavle står på hans profil vis i vil se den)
link:
http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=114830

og lige en ting mere, jeg kan ikke finde nogle billeder eller finde hans mor på nettet nogle steder, så jeg tænkte på om i ville hjælpe min med at lede..
hans mor hedder Amorilla ox, og hun er brun, det er dett eneste jeg ved om hende....
menge taak for hjælpen på forhånd:D

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vil i se på det??????
  • #1   16. jul 2009 Nogle af disse heste er også langt ude i mines stamtræer smiley

Desværre er jeg ikke sikker på at du må oprette sådan et album, da det jo ikke er dine billeder og sådan set har "stjålet" dem smiley

Jeg har også været ved at oprette et sådant album herinde, men så kom jeg i tanker om, at det jo ikke er mine billeder og faktisk ikke har ret til at bruge dem..
    Jeg har også et UTAL af billeder af gamle forfædre, da jeg virkelig har søgt meget på google og nørdet allbreedpedigree.com RIGTIG meget ;D

Du skal selvfølgelig blive ved med at lede videre efter billeder, men du må vidst desværre nøjes med at holde dem for dig selv.. Jeg ville også rigtig gerne vise mine frem herinde, men det må vi jo desværre ikke smiley
    Held og lykke med at finde billeder af moren, måske skal du prøve at finde ud af avleren og evt. hvem der har hende nu?? Og så skrive en mail til dem om billeder og mere info smiley

• #2   16. jul 2009 Jeg har lavet lign album herinde, men KUN med de billeder jeg har tilladelse til at bruge...

Men som Anni H skriver, så prøv at søge på avleren, og gå den vej.. Det kan være de bare aldri har fået et billede af hoppen på nettet, men har et gammelt papir-billede eller lign. liggende et sted..

• #3   17. jul 2009 okay mange tak.......
    Og det med jeg har stjålet dem, ja det har jeg, men fotoalbumet bliver slettet igen, men jeg håbet på at der måsker var nogle på billederne som i kendte også førte til hans mor på en måde.........
    Men albumet bliver slettet da jeg godt ved det ikke må oprettes:D

• #4   17. jul 2009 Hehe, bare i orden smiley

• #5   18. jul 2009 ja jeg skal se om jeg kan finde moren, men jeg har prøvet og finde avlern uden held, men jeg vil ikke give op lige nu.....:D

• #6   18. jul 2009 Nej, hehe smiley
    Jeg har også kun ét billede af Gazelles mor, Zaza, som jeg fandt inde på BB Arabians og miniatures, som har hende nu.. Jeg skrev så også en mail til dem, om de havde nogle flere billeder de kunne sende til mig. Det ville de da gerne, men det fik de bare aldrig gjort.. Tror de glæmte det og nu er det så lang tid siden.. smiley

• #7   18. jul 2009 fedt du fandt hende, prøv at spurger dem igen:D

• #8   18. jul 2009 Tror det er 2-3 år siden at jeg skrev til dem xD
    Det var faktisk tilfældigt at jeg gik ind på deres hjemmeside.. Jeg vidste ikke engang om Zaza stadig levede, men så så jeg lige at der stod Zaza ;D

• #9   19. jul 2009 hvor fedt entilgD

Kommentér på:
vil i se på det??????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce