{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

Min venindes mor ! :/ {{forumTopicSubject}}

Har et problem.
Har en rigtig god veninde, der har en mor der er meget syg. Hun har kræft i hjernen.
Jeg ved at min veninde er meget ked af det, da hun har fået af vide at hendes mor dør!
Hun viser aldrig at hun er ked af det, men kan mærke det på hende : /

Hendes mor gør underlige ting, da hun jo har beskadiget hjernen.

Hun kan finde på at tænde ovnen, og lade den stå, give deres hund bukser på OSV.
Jeg har virkelig ondt af hendes familie.
Det skal lige siges, at hendes mor snart kal på plejehjem, selvom hun ikke er ret gammel, fordi hun jo ikke er helt normal.....
Hun glemmer alt, hun kan ikke engang huske v´hvad min veninde hedder, hun bliver ved at kalde hende Karen og andre mærkelige navne smiley

Hvad kan jeg gøre for at opmuntre min veninde ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min venindes mor ! :/
  • #1   15. jul 2009 tage hende med i biograf
    eller et andet sted
    så hun ikke tænker så meget på det
    eller i et stor center hvor i kan shoppe

• #2   15. jul 2009 spør hende om hvordan hun føler du bedst kan hjælpe.. få hende til at forklare hved hun gerne vil have i gør sammen.. og hvordan du skla opføre dig med hende... så bestemmer hun selv hvordan hun vil havde hjælp

• #3   15. jul 2009 det var heller ikke det jeg mente.. men hvis alle prøver at hjælpe lidt i det grå så hjælper det ikke...

jeg fortræker personlig at gå med min smærte for mig selv. ander vil gerne fortelle det og komme af med det. det er så forskeligt..

jeg kan personligt bedst lige at mine venner spærg hvad jeg gerne vil havde dem til. så velger jeg selv om jeg vil snakke eller tie. og så ved jeg de har prøvet at hjælpe. men hvis jeg ikke vil havde hjælp kan jeg også sige det

Kommentér på:
Min venindes mor ! :/

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce