{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

hest eller shetlænder hvad har du {{forumTopicSubject}}

hej jeg er ikke sikker på om jeg må oprate sådan et emne her inde men nu prøver jeg

hej jeg hedder sabine men bare kald mig tulle. jeg vil spør om der er nogen som har en shætlænder tilsalg. jeg er endelig lige glad men farven bare den er sød og den må helst ikke ver i 20verne jeg vil meget gerne bruge den som køre pony. men hvis der er mulighed for at min lille kusine på 5år tror jeg hun er nu heh C: kan ride den en gang i mellem å vil der ver perfækt. jeg har ikke rigtig en pris eller højte på den så bare skriv.

hej er der nogen som har en hest/pony tilsalg til næste år. jeg søger nemlig en hest/pony til næste år eller lidt under et år. jeg søger en pony som skal kunne dressure. jeg vil hest gerne have en som kan gå LA eller LB. og hvis den også kan sprige bare lidt så er det perfekt.

den må gerne kunne lære mig noget med den må helst heller ikke ver for gammel. den skal være mellem 138-150 men hvis det er lidt over eller lidt under så gør det ik så meget men den skal ikke ver 160 for jeg vil gerne ride en pony indtil jeg ikke må ride en pony mere. jeg har over 35,000 til at købe en hest/pony for til næste år. så jeg er bare i fuld gang med at spare sammen

lidt om mig:

jeg er 11år men fylder 12 den 2 august

jeg ved ikke heldt hvor høj jeg er men jeg vil gætte på 145 til 159 .

jeg ved heller ikke heldt hvad jeg veler men jeg vil gætte på mellem 43-150 kg men jeg vil også meget gerne tabe mig.
jeg har forældre opbagning og jeg har også en rigtig god kusine på nart 18år. også pga min gammle hest er jeg også blivet meget mer modig.

skriv til mig hvis du har en shætlænder tilsalg eller hvis du har en hest/pony tilsalg til næste år ..

du kan skrive til mig her inde på hestegallri eller på min msn eller min mobel

min msn er her

sabinebj@hotmail.com

mit mobil nr er her

26353573

men jeg må sigde at hvis du skriver til mig på mobilen så vil jeg nok her i starten helst skrive over sms.

knus og kys Sabine eller bare kald mig Tulle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hest eller shetlænder hvad har du
Kommentér på:
hest eller shetlænder hvad har du

Annonce