{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

chokeret... syg hest {{forumTopicSubject}}

vi skulle sende en hes afsted til kåring i går og det gik fint nok den var sød og det hele men inden de køre med den ringer telefon at der var en vandkop der løb nede i hingstestalden. jeg går så net og tjækker. det var ikke noget pænt syn der mødte mig:( min kolegas hest havde ligget fast i boksen (troede vi) det var lort og vang overalt. jeg prøver at få den ud af boksen men den var så syg at den ikke kunne stå på benene og væltede flere gange ind i de andre bokse. fik den endelig ud af stalden og den kunne stadig ike så. min kolega kom selv og overtog den og begyndte at gå lidt. så ringede vi til dyrelægen. men der gik en time før han kom:( vi stod med den oppe i ridehallen for at den havde det blødt hvis den faldt. det eneste den hest havde øje for var min kollega han kæmpede for sit liv for at holde sig oppe på grund af hende:( endelig kom dyrelægen og der blev hurtigt konstateret at du skulle på landbrughøjskolen og det kom den så. de sagde der var 5 % chance for at den ville overleve under operationen fordi den var så ødelagt men når den havde kæmpet så meget skulle den også ha chancen ( vi troede den havde tarmslyng) de kørt hejem igen for operationen kunne godt tage lang tid. kl 1 blev hun ringet op at de ikke kunne gøre mere og at det ikke kun var tarmslyng den havde men også brok i tyndtarmen som var helt smadret så den ville ikke overleve:( vi græd begge to meger og prøvede at trøste hende det bedste jeg kunne men hesten fik chancen og den kæmpede til det sidste... har aldrig set en hest være så knyttet sin ejer den gik i panik hver gang hun forlod hallen og løb bare rundt selvom den ikke rigtig kunne og når den var ved at vælte søgte den hele tden hende for af få støtte og modet igen på at den kunne overleve
det var den vildeste oplevelse i mit liv mann godt nok har jeg tit set mange slemme ting men aldrig noget ligene...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chokeret... syg hest
Kommentér på:
chokeret... syg hest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce