{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

springer over låge {{forumTopicSubject}}

Ja min unghest på 3 år er så ved at være klar til S klasser i spring synes han selv, selvom han endnu ikke er tilredet.

Han tog lige lågen igår, som er 115 cm. Jeg så det ikke selv, men opstalder fortalte mig historien så fint med "din hest kan da nemt springe 150 cm, han tog lige lågen igår med enormt meget luft under sig".

Ja hmm hehe. Det virker jo alt sammen fint at han er en dygtig springer, men hvad i al verden skal jeg gøre hvis han gør det til en vane bare at hoppe over lågen hvis han ikke gider stå der mere?

For 9 mdr siden eller noget i den stil tog han lågen hos opdrætter og nu har han så hoppet lågen her hos mig.

Han står sammen med en masse andre heste og de har rigelig med plads, så han burde ikke kede sig. Grunden til at han hoppede denne gang var at en anden hest blev trukket væk fra folden og han ville altså med. Første gang var han hingst, så der ville han vel bare ud på udflugt.

Men, som sagt, er der nogen måde hvorpå jeg kan fortælle min hest at han altså helst skal blive inde i indhegningen, hvis han finder på at gøre en vane ud af dette hopperi??

Beklager det blev så langt..

Og tusinde tak for alle svar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  springer over låge
  • #2   20. jun 2009 der hvor jeg er bruger vi ståltråd med stød i, altså ikke over lågerne men mellem boksene så de ikke kan nå hinanden, og det virker udemærket. der er 2 hunde som har en boks og den ene ville hele tiden hoppe ud, det har den ikke gjort siden der kom strøm rundt om boksen.

Kommentér på:
springer over låge

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce