{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

sidebevægelser i longe {{forumTopicSubject}}

Ja, nu må jeg komme med endnu et glædes udbrud. :o)
Jeg var ude og lege med mig lille hingst i går og lød ham fjolle rundt i et 4 m langt tov og han begynder så at "longere" sig selv. Min kusine råber så noget til mig og jeg vender mig halvt (med side/ryg) mod ham og går et skridt til siden så jeg bedre han se hende. Jeg lægger så mærke til at han vender front samme vej som mig og laver versade (mener jeg det hedder) i "longen". Jeg undre mig og vender igen front mod ham, men så rettede han op igen, jeg stopper ham, snakker lidt med min kusine mens han græsser lidt og for sjovt skyld prøver jeg at sende ham ud på volten og vender mig så halvt med siden til igen og træder til siden på en lille rundkreds i midten. Igen lavede han versade på volten og det så helt rigtigt ud (god overtrædning, bæring på bagbenene, "løs/elastisk i forpart/skulder, nakken højest, næsen en anelse over lod og ryggen oppe )
Jeg prøvede på den anden volte og der gjorde han det også trods det at han virkede lidt mere kluntet og stiv og ikke holdt hans bøjning ligeså længe..

Jeg er VILDT stolt for har forsøgt at lære ham det for hånd op af langsiden, men uden særlig gode resultater og så gør han det uden jeg rør ved ham på volte..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sidebevægelser i longe
Kommentér på:
sidebevægelser i longe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce