isabella i stor bedring :-D {{forumTopicSubject}}
ja i torsdags til hendes tjek fik hun jo desværre ikke lov til at begynde at springe endnu,
på grund af at hun var meget stiv på en lille volte på hård bund på højre volte.. (pga den blodansamling i skulderen mente han)
så det skulle stå på massage.. og så må jeg selv holde øje med om der blev bedring.. og når hun var helt fin igen skulle jeg ringe, så ville han tage stilling til om hun må begynde at hoppe lidt...
i fredags fik hun så massage.. og jeg har selv masseret, lavet stræk øvelser, og lidt sidebevægelser osv (det er i højre skuldre, hun har haft en blodansamling pga spark)
de sidste 3 dage har jeg så selv kontrolleret hende i longe på grus.. og for 3 dage siden var der STOR forbedring.. hun var stadig lidt stiv, og lagde sig ikke så gerne ned og fik vægten helt på højre forben i longen..
men idag, der var hun super fin, og lagde sig flere gange ned, osv osv..
så jeg tror faktisk doktor dyr får en opringning næste uge...
det er dejligt at se fremskridt
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
ja jeg ved jo ikke hvordan det står til med shake endnu, han skal først ud af boksen på søndag.
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.408
maj 2006
Følger: 177 Følgere: 185 Heste: 5 Emner: 528 Svar: 2.684
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
ja det er bare dejligt
det er stadig ikke fordi jeg har TRAVLT med at komme igang med springning... men kan bare mærke at hendes LYST på ridebanen begynder at dale lidt... så selvom jeg godt må ride bomme osv osv... så tror jeg hun mangler lidt...
så det kunne være godt hvis han kunne give grønt lys for nogle små kryds og cavalettis osv
dec 2006
Følger: 108 Følgere: 128 Heste: 3 Emner: 7 Svar: 123
Håber da det forsætter i den rigtige vej nu
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
isabella i stor bedring :-D