{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

orker ikk alt mobning mere arhh hjælp. {{forumTopicSubject}}

ca min hverdag

kommer i skole og bliver kaldt for heste luder hestefreak, dem i skolen tag hjem til dig hest og få pik, begynd og tud og rid væk på din hest osv. og ting der er meget grovere......!..........
self. bliver jeg mega ked af det, men har lært at takle det nogen lunde, så fik mn hest så føl idag så skrev jeg på facebook at jeg var glad fordi min hoppe lore havde fået føl.
så skrev alle drenge og piger osv. FUCK HVOR KLAMT LIGESOM DIG, ADDD!!!1 ULÆKKERT OSV.
og der blev jeg vildt ke af det, jeg fatter det bare ikk..

og ja, jeg snakkede meget om heste en gang, men snakker ALDRIG om heste mere og fatter ikk hvorfor jeg skal drilles, jeg bliver drillet så meget at jeg overvejer at stoppe ridningen...
ved bare ikk hvad jeg skal gøre, fordi kan snart ikk holde det ud mere.......
jeg har altid været den der blev drillet osv.
og skar i mig selv og prøvede at begå selvmord som lille men nu er jeg blevet glad og gør ikk så noget mere.
men er bare bange for at fald i igen fordi kan snart ikk holde til det mere.
skal siges alt det med cutting og selvmordstanker osv skete da jeg boede i KBH og nu bor jeg på fyn og har gjordt det i 2år og ingen på fyn ved om min tid i KBH ikke en gang lærene..

ved det er uden for emne men hjælp kan ikk holde dem ud

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  orker ikk alt mobning mere arhh hjælp.
  • #1   22. maj 2009 kender det ;/

• #2   22. maj 2009 jah, og man bliver bare virkelig KED !
    og man vil ikk sige det til en lære fordi så bliver man bare mere mobbet...
    dropper snart ridningen helt hvis de ikke holder op fordi kan snart ikk mere...

• #3   22. maj 2009 du skal jo ik droppe ridningen?! hvad med skolen????????????

• #4   22. maj 2009 hva mener du med skolen? sarah?? smiley

• #5   22. maj 2009 flytte skole?

• #6   22. maj 2009 jah, men man kan jo ik bar flygte fra sine problemer eller ??

• #7   22. maj 2009 øøh jo? så har du det ik dårligt nok vis du siger det..

• #8   22. maj 2009 man kan jo ikk bare lige flytte skole ;/

• #9   22. maj 2009 Sarah: Man kan ikke flygte fra problemer. Af at flytte skole i samme by bliver ikke bedre af, det bliver nogle gange værre.

Det lyder ikke rart, syntes det er noget pis de fyre af. Men sidste år hvor drengene stadig var vildt barnlige der sagde de også til nogle hestefreak og hesteluder. De sagde også tit noget med, har du haft sex med din hest osv. det er bestemt ikke rart. Men de er heldigvis blevet så "voksne" at de har accepteret at os 3 som rider i vores klasse ikke lytter efter dem. Men vær stærk og hold ud. Det er ikke sjovt når de næsten overtager ens liv med hvor de bestemmer hvad man skal. Jeg syntes ikke du skal droppe hestene, for de skal nok finde ud af at heste slet ikke er så slemme som det lyder til. Har du prøve at sige at de bare skal holde deres kæft. Og når du har sagt det en gang, og de bliver ved, så bare vend ryggen til og lad som ingenting, evt snak med en imens de siger alt mulig så bliv ved med at snakke og kigge på personen, selvom du kan høre hvad de siger, så lad som om du overhovedet ikke kan høre det. For det syntes de fleste er træls at man ikke høre, og er ligeglad med hvad de siger, så stopper de(for det meste), men ved selvfølgelig ikke om du har prøvet det og det ikke gik? smiley

• #10   22. maj 2009 mie tak

• #11   22. maj 2009 Så lidt smiley
    Men ved ikke om du har prøvet at lades som ingenting, selvom jeg godt ved at det er MEGET svært at gøre.? smiley

• #12   22. maj 2009 har prøvet nogen gange siger jeg til dem så luk røven eller fuck nu af osv.
    andre gange går jeg bare videre so om de ikk ar sagt noget ´

det der os er slemt er at jeg er den eneste ridepige og fx. på mandag kunne eg nok godt finde på at sife til nogen veninder at min hoppe har fået føl men gør det nok ikk fordi jeg ved jeg får svaret LUK NU RØVEN MED DE KRIKER DE SÅ FUCKING KLAMME

og sådan er alle bortset fra nogen enkelte drenge. som støtter mig dem kan jeg snakke med men det er bare svært når jeg kan snakke med 2 og 90 andre personer sviner mig til smiley

• #13   22. maj 2009 blev mobbet siden jeg gik i 2klasse. (går i 8 nu.) fordi jeg gik til ridning, og for at være helt ærlig syntes jeg det er dumt at stoppe ridningen pga. folk mobber en, du skal bare tænke for dig selv, KÆFT hvor er de åndsvage, ridning er jo som hvilken som helst anden sport? jeg har været mobbet så meget at jeg ikke rigtig turde komme i skole fordi at de gik og slog og skubbede osv. men jeg holdt humøret oppe.. nu går jeg på fjerritslev og de mobber heldigvis ikke en fordi der er så mange andre fra paralelle(staves) klasserne der også rider. så syntes folk der mobber pga. ridning, er nogle idioter rent ud sagt..

hold modet oppe :o).. ved udmærket hvordan det er smiley

• #14   22. maj 2009 tina tak

• #15   22. maj 2009 hej..
    du skal ikke finde dig i hvad de siger..
    som sagt længere oppe ignorer dem.
    hvis du går på en rideskole med andre piger på din alder som du er gode venner med, kan du prøve at komme ind på den skole.. det gjorde jeg og det viste sig at ca. 35% - 40% af eleverne rider.. og alligevel blev der ikke snakket om heste eller ridning det var sjældent..
    selv en dreng fra min klasse red og kom til at sige det et par gange og han blev kun mobbet i højest 15 minutter..

men det er vigtigt at du har nogle gode venner at snakke med.. desuden har alle piger leget heste lege som lille,

og undskyld hvis teksten ikke giver mening men det gør det i mit hoved..!
    Og virkelig mange gange held og lykke ;D

• #16   22. maj 2009 hold moddet oppe smiley det kan være de bliver trætte af det eller vokser fra det, de har jo ikke nået liv hvis de syntes de skal mobbe hele tiden

• #17   22. maj 2009 Forstår dig godt, det er også meget svært når man kun er 1 ridepige. Vi er 3 inde ved os. Og ellers er der mange andre ridepiger fra vores årgang, men når vi riderpiger er sammen i skolen og vi også går sammen med nogle som ikke rider, så kan vi godt snakke lidt om heste men vi gør ikke så meget, men så de andre lades som ingenting.

• #18   22. maj 2009 da jeg gik i 5 (jeg går i 8 nu) blev jeg kaldt nogenlunde de samme ting som dig, og jeg havde det pisse dårligt, græd mm. efter skole (dog intet cutting eller selvmordstanker). jeg var den som altid "fulgte" med de populærere.

til sidst kunne jeg ikke holde det ud længere så jeg flyttede skole. i starten var det self svært men kun indtil folk lærte en at kende. den dag idag, har jeg det mega godt på min nye skole. jeg er blevet meget mere stærk efter at jeg flyttede. så hvis jeg var dig, så havde jeg startet på en frisk et nyt sted. for efter et år eller noget når dine gamle klassekammerater ser dig igen og du er blevet mere stærk, tænker de; okaay, er det hende? :O'

det gjorde de ved mig, og de vendte sig om på gaden når de så mig, men jeg gad det sku ik for jeg har fået nye venner og generalt en pisse god klasse. (:

• #19   22. maj 2009 nej, og dte skal de heller ikk og slet ikk alt det med cutting og selvmordstanker og det skal du ik sige videre da dem her på fyn ikk skal vide noegt om min fortid, da jeg så vil blive drillet meget mere

• #20   22. maj 2009 Held og lykke fremover, håber virkelig du kommer ud af det ! smiley

• #21   22. maj 2009 mie tusind tak

• #22   22. maj 2009 heei..
    jeg ved præcis hvrodan du har det.! har haft det på samme måde.!
    det hjælper ikke altid at flytte skole, det prøvede jeg nemmelig, jeg blev mobbet lige så meget, hvis ikk mere på den nye skole, savnede den gamle og flyttede tilbage efter 1½ år, da jeg kom tilbage, var jeg som forvanlet, det år på den anden skole, havde styrket mig utrolig meget..
    men lad for din egen skyld være med at stoppe til ridning, de finder bare en anden måde at mobbe dig på, de har udvalgt dig til mobbe offer nr. 1, jeg siger det ikke for at være ond, men fordi jeg evd det.
    jeg ved hvordan det er at have lyst til at komme langt væk fra alt inkl. livet.
    jeg kan give dig 1 godt råd- find nogle venner som holder af dig som du er, ikke nødvendigvis de mest populærer, men bare nogle hvor du føler dig velkommen. når de andre så indser, at du rent faktisk har evnner, og smiler og griner, så indser de, at du engentlig ikke er sjov at mobbe..
    det var hva jeg gjorde, og nu er det faktisk mine klassekammerater som starter en samtale om heste.!
    jeg kan ikk gøre så meget andet, end at føle med dig, find nogle i din klasse, eller på din skole, som du stoler på. prøv dig frem, og gør det der gør dig glad.. du må ikke ændre dig for deres skyld, de ændrede sig jo heller ikk for dig?
    det kan lyde hårdt, men tror det er den eneste løsning, stol på dig selv. og de vil synes du er kedelig at mobbe..

bare skriv pb, hvis du har brug for det.. d

• #23   22. maj 2009 tusind tak, tror det hjælper.
    men det jeg tror os er problemet er at jeg siger ALTID min mening i klassen og frikvartere og hvis de mobber mig skal jeg nok sige noget tilbage og fortælle dem hvor syge i hoved jeg synes de er !!!
    og jeg bliver mega hurtigt sur, og det er puberteten og prøver at lave oim på det men kan ikk det kommer bare igen og vil vildt gerne lære at holde min kæft for andres skyld men jeg kan ikk.

og det med at have temperament går alrtid ud over mig.

her den anden dag spillede vi rundboldt i klassen og så var opgiveren jannik og han er den værste, så da jeg skulle slå sagde han bare tænk på duin hest knepper dig osv. ignorede det bare så sagde de andre det os.
    så på 3 forsøg sagde han noget med jeg bare skulle tænke på jakob min kæreste og så gik jeg helt ammok på jannik jeg tog battet og slog ham med det på hans dårlige knæ så han lagde sig ned. så ALLE kritiserede mig osv.
    2 min efter løber han spurt !!!
    så vidste der han overholved ikke kunne mærke det slag som om han gjorde det for at få opmærksomhed !

hader dem i min klasse kan ikke lide en ENESTE
    de er alle dumme drenge som piger.

• #24   22. maj 2009 ok, ps det er populær HEEH
    men jeg er jo os ok, populær går med dullerne osv.
    men har lieg valgt dem fra da de ikk kunne acceptere jeg gik med en pige der hedder kamilla

• #26   23. maj 2009 tak

• #27   23. maj 2009 Det hjælper sommetider at flygte fra problemerne.

• #28   23. maj 2009 jah, men det tror jeg bare vil gøre det være i denne sitvasion

• #29   24. maj 2009 jo, jeg har venner i min klasse. men hader dem i min klasse alle sammen men jo eg går med nogen af dem smiley smiley

• #30   24. maj 2009 jo,

Kommentér på:
orker ikk alt mobning mere arhh hjælp.

Annonce