Fredag - alt kan ske i en traktor ! xD {{forumTopicSubject}}
Heej guttinder
Vil bare lige skrive om en fantastisk dag i fredags (:
Fredag morgen kl lort , skulle jeg til Traktortræk med en VEN ( til jer som ikke ved hvad traktortræk er http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=traktortr%C3%A6k+2008&aq=0&oq=Traktortr%C3%A6k
Han skulle trække med sin New holland 8970 kæmpe maskine !
Jeg blev hentet i hans traktor på en tank som ligge hvor jeg bor. Han kommer fre Vejen og vi skulle videre til horsens hvor bæstet kunne trække lidt..
Nå men så hentede han mig på den tank , og jeg gik over til ham , var mega bange for at gøre noget forkert , for har følelser for ham . Men så hjalp han mig op d:
Så tøffede vi ellers videre til horsens , og vi fik snakket osv. osv.
så kommer til på stedet , og så øser det ned i stænger , så vi bliver i traktoren og snakker og alt imellem himmel og jord .. Så var der en time til han skulle trække så han tændte motoren , jeg frøs som en gal , så han tog mine hænder i hans og varmede dem op . Da jeg fik varmen begyndte han at kilde mig , og når man er i en mega høj traktor og ike aner hvordan man åbner den pis dør , så er der ingen vej ud , og er pisse kilden !
så kildede jeg ham og så slog han hænderne rundt om mig så jeg intet kunne gøre og puttede ind til mig , kæft det var så fantastisk !
Så flirtede vi lidt harmløst imens de andre drenge kiggede fra deres traktor , men var så kold , var helt væk i ham har jeg seriøst aldrig prøvet !
så trak han , han kørte første 100 igennem med en 10 ton vogn bag på , så kom han til anden runde 25000 tons , plus tre store spyd ned i jorden , der klarede han kun 39 m .. Så han var bare sur , men gik over til ham , da han fik parkeret den . Han blev helt glad igen , efter at have sparket på traktoren ..
Så kørte vi hjem , og tog da lige et smut ind forbi tanken og fik noget shaker , og han gav spade , hader når drenge giver , men jaa ..
Så drak vi dem og vi kørte videre . Han satte mig af på tankstationen . Men inden det , sad vi i traktoren og krammede som gale , og puttede os ind til hinanden , imens alle udenfor gloede som gale . Han sagde ting til mig , som piger bare ikke kan modstå , så vi lagde os i traktoren sammen , jeg halv lå oven på ham imens vi flirtede helt vildt , og det gjorde vi i en time . Vi blev forstyret af min mor som ringede , jeg skulle komme NU !
Fint fint , så pakkede jeg mine ting , men han ville ikke slippe mig , han sagde jeg blot skulle blive lidt endnu , og det gjorde jeg , og vi flirtede videre ..
Shit man , har aldrig været så forelsket ! det er satme en dejlig følelse !
til jer som fór vildt i den lange roman :
Hentet på tanken
på stedet for han skulle trække
på vej hjem
flirt i en traktor xD
tak for at i gad at give jer tid (;
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.285
jan 2008
Følger: 79 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 67 Svar: 253
Synes bare at det skulle ud
dec 2007
Følger: 222 Følgere: 215 Heste: 3 Emner: 102 Svar: 735
jan 2008
Følger: 79 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 67 Svar: 253
dec 2007
Følger: 222 Følgere: 215 Heste: 3 Emner: 102 Svar: 735
Fredag - alt kan ske i en traktor ! xD
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside