Lyder det helt dumt?? {{forumTopicSubject}}
Heejsa
Nu er det sådan at jeg ikke rider på en fjordhest stortset hver dag der hedder Gule.. Og hun ELSKER at løbe og gider ikke rigtigt det der dressur fis der.. der skal være fart over feltet... Men nu synes jeg ligesom at det er ved at blive lidt for meget.. Her på det sidste har hun sat i galop hver gang jeg har travet nogle skridt. Og er helt oppe at køre.. Jeg ved ikke om det er foråret eller fordi vi er kommet uden for?? Mén synes bare at jeg er ved at blive lidt træt af det..
Så jeg tænker at jeg simpelthen ska starte fra bunden af og få hende til at slappe af fra jorden og i longe også begynde lige så stille at ride hende lidt af gangen.. Også rose når hun slapper af...
Lyder det helt årnsvagt?? eller har i nogle gode råd?
(ja jeg har underviser)
(det skal lige siges at hesten bliver 14 her den 18. maj)
sep 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 165 Svar: 623
nov 2007
Følger: 300 Følgere: 253 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 1.441
jeg longerede hende et stykke tid før jeg red, også red jeg kun lidt - i staren i hvert fald, indtil hun begyndte at slappe af.
jeg fandt også ud af, at det var en MEGA dårlig ide at lade hende løbe rundt før jeg red, for det blev hun bare endnu mere "kulret" af.
jeg har også prøvet at "lege" med hende, og det hjalp faktisk også, i det tilfælde tror jeg bare hun kedede sig. men det er vel altid værd at prøve?
håber du finder ud af det.
held og lykke! :o)
nov 2007
Følger: 300 Følgere: 253 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 1.441
jul 2007
Følger: 110 Følgere: 98 Heste: 1 Emner: 133 Svar: 796
sep 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 165 Svar: 623
Lyder det helt dumt??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside