Ulykkeligt forelsket! :'( {{forumTopicSubject}}
Min nabo havde for 2 år siden sin fætter på besøg som bor oppe i Skagen(Jeg bor i østjylland, tager 3 timer at køre op til ham), han ar der en uge og vi var begge helt væk i hinanden, men hjem skulle han jo og det var selvfølgelig vildt træls..
Nu efter 2 år har han så været på besøg igen og jeg falder endnu engang for ham, hvilket han gengælder. Vi havde det rigtig hyggelig sammen, og vi sov sammen en af dagene og han er virkeligt skøøn!
Jeg kan selvfølgelig ikke undgå igen at få en masse følelser for ham!
Nu er han så taget hjem, og jeg har det bare vildt elendigt! Jeg savner ham helt vildt, og kan ikke tænke på andet end ham?
Han er meget anderledes en drengene i min omgangskreds, og drengene jeg omgås siger mig overhovedet ingenting.
Og når jeg så endelig falder for en fyr, så bor han selvfølgelig vildt langt væk? RØV!!
Syntes bare det er så fustrerende!
Desuden kommer han i en uges tid til sommer, også er jeg bare bange for at følelserne skal komme igen og at jeg når han tager hjem igen vil få det så elendigt som jeg har det nu..
Jeg er konstant træt og uoplagt, derudover føler jeg mig hele tiden ked af det og græder konstant. Jeg har heller ingen appetit og spiser næsten intet..
Er bare så ked og træt af den situation jeg står i, og havde lige brug for at komme ud med det.
Nogen der kender det? Ved godt der ikke er så meget at gøre, men hvad er jeres syn på denne situation?
- Signe.
jan 2008
Følger: 72 Følgere: 66 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 26
Han bor også røv langt væk fra mig
Det er skide irriterende!
Men kan godt frostå dig :s
aug 2007
Følger: 59 Følgere: 54 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 1.500
jan 2008
Følger: 72 Følgere: 66 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 26
Ulykkeligt forelsket! :'(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside