{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

ulykkeligt forelsket ..? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en ret så mærkelig forelskelse, så skynd jer at læse den og svar på den x'D!!!

Jeg er vildt forelsket i den her dreng fra min klasse, og det har jeg været lige siden lidt før juleferien. Problemet er bare at jeg er ALT for genert når det gælder kærlighed, til at turde sige det til ham. For ikke så lang tid levede jeg på en lyserød sky, fordi jeg følte at det var gengældt, men så fandt jeg ud af at han stadigvæk ikke var kommet over en gammel forelskelse, og jeg blev jo så selvfølgelig helt vildt ked af det. Men det gik hurtigt over fordi jeg tænkte at jeg kunne få ham til at kunne lide mig i stedet for hende så, eller jeg ville i hvert fald prøve. Så jeg begyndte at skrive og snakke mere med ham, men var stadig for genert ti at fortælle om mine følelser til ham. Så fik vi vinterferie, hvor vi stadig skrev lidt sammen, og det var også fint nok..
Første dag i skolen snakkede han overhovedet ikke til mig eller noget, så jeg blev for hvad-skal-jeg-dog-sige-til-ham?! agtig, og snakkede derfor ikke til ham, men nøjedes med en masse smil (DUMME MIG, men på den anden side, han gjorde ikke noget selv)?. Nu ignorerer han mig fuldstændig og bliver irriteret bare jeg gør det MINDSTE. Jeg lavede lidt sjov med en af mine rigtig gode venner som også er en af hans bedste venner, hvor vi tog hinandens panalhus og sådan noget (kedsomhed i timen), og da han så var ovre for at hente hans penalhus gik jeg jo også over for at hente mit, og da jeg så kom derover sagde ham jeg godt kan lide "lad nu være, Christina" i en så irriteret mine at jeg fik lyst til at smide mig på grædende knæ og råbe UNDSKYLD ö..
Kan nogen måske fortælle mig hvorfor i tror han pludselig er blevet sådan her overfor mig? jeg er blevet "bange" for at sige noget til ham nu, fordi han er så sur på mig som ovenstående. Jeg vil gerne have jeres syn af det, jeg har jo kun minegen..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ulykkeligt forelsket ..?
  • #1   28. mar 2008 okay, det prøvede jeg så idag,
    gæt hvor ligeglad han så ud s; ?
    - tror egentlig at han er fuldstændig ligeglad med mig, måske?

• #2   29. mar 2008 {»LuneNørgaardJensen»}

- at spørge om top 3, virker en smule barnligt, da det var noget jeg gjorde i 5. klasse (;?
    Det er svært at komme til ham, fordi han nærmest ignorerer mig i skolen, og vi skriver sjældent sammen over mobil nu, for det er altid mig der skal starte en samtale

• #3   1. apr 2008 tanken om, bare helt at droppe det, og lade ham helt være (hvilket jo ikke burde være så svært), den tanke har dukket op i mit hoved så tit /;

- idag gik det heldigvis bedre, vi begyndte at snakke lidt sammen, fordi han blev sat til at hjælpe mig i matematik, og vi grinte lidt fordi der var noget fuldstændig galt og han heller ikke vidste hvad jeg skulle gøre så vi slettede alt og lavede den sammen igen, hvor han selv lavede samme fejl xb' okay, mærkelig ting at grine over, men alligevel. og da han gik og jeg tog musen igen var den vildt varm ;i (vi sad ved computere).. Og så spillede jeg bordfodbold med en veninde efter skole (vi ventede på en bus) der kom han hen og hjalp mig ;i<3

Kommentér på:
ulykkeligt forelsket ..?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce