{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Brug for jeres hjælp !!! mvht BOG {{forumTopicSubject}}

hej ! smiley så er bogen igang smiley jeg skriver snart ud til jer alle sammen efter billeder:) NYT! ud for hvert billeder kan i skrive noget personligt. I skal nok begynde at skrive noget om jer selv og jeres træning og hvorfor i skiftede træningsstil. Bare rolig der er god tid endnu. Gerne tjek den efter stave fejl. i kan få alle de sider med tekst i vil . ( der er selvfølgelig en grænse :D)

i bogen kommer også, illustrerede billeder af legene og andre lege I har opfundet og vi har opfundet smiley

MEN ! jeg har brug for hjælp til overskriften :

den hedder: Naturlig ridning
dette navn er ikke taget ( ingen copy right)

er der nogen der er imod ? er der nogen der har noget bedre?

her er forordet til bogen:
Denne bog skal i billeder illustrere alternativ hestetræning hvor straf og tvang ikke er realitet. Det skal vise hvordan forståelse, samvær og træning på hestens præmisser afhjælper adfærdsproblemer og starter et bånd og en fælles glæde og samværet under ridning. Hesten skal være tilfreds for at kunne rides. En bæring, en samling, en ynde og et ønske om at blive trænet fra hesten opnås ved en tilfreds hest. En fri hest. Fri fra smerte, tvang, frygt og en løsrivelse fra at være rytterens slave.

evt stavefejl skal nok rettes smiley men gør mig gerne opmærksom.
er den for agressiv omskriver jeg den smiley

nu er bogen i gang smiley så skriv til mig hvis i har råd til mig eller hvis i mener der er noget jeg gør forkert eller hvis der er flere der vil med . indtil videre er følgende med:

AS...................
islænder
team souls + mikado.............
chico ..............
blanding
Mig og peter...............
irish cob
suz + chiara........... +
blanding
veo + coco................ +
tinker
nanna + saráh............ +
araber
tinna + bandit.............. +
blanding
menneskeøje +....
kirstine+olivia.......
fjording

hvis i ikke havde gode billeder må i tage nogle nye og prøve igen , eller hvis i ikke kan komme med gode beskrivelse kan i ikke være med . :)håber alle forstår, det er en real-life bog så vi kan kun bruge kvalitet smiley

ha en god dag ! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brug for jeres hjælp !!! mvht BOG
Kommentér på:
Brug for jeres hjælp !!! mvht BOG

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce