401 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Vaske hesten"
Vaske hesten?
Min bette ponyskid har en rigtig beskidt og der sidder jordklumper fast i hans pels som gør lidt ondt på ham hvis man rykker det af, så det gør jeg selvfølgelig ikke. Men tænkte på om man godt kan va...
Min bette ponyskid har en rigtig beskidt og der sidder jordklumper fast i hans pels som gør lidt ondt på ham hvis man rykker det af, så det gør jeg selvfølgelig ikke. Men tænkte på om man godt kan va...
Skrevet af: Natascha Søgaard : - 4. maj 2010
vaske hesten
hvor tit vasker i jeres heste med shampoo... ?? hvordan ska man vaske hesten i hovedet, det kan man jo ikk rigtigt kun med vand vel og en svamp? fordi min pony har en smule skælv i hovedet
hvor tit vasker i jeres heste med shampoo... ?? hvordan ska man vaske hesten i hovedet, det kan man jo ikk rigtigt kun med vand vel og en svamp? fordi min pony har en smule skælv i hovedet
Skrevet af: Maria J - 26. feb 2009
Spar penge på din forsikring
maj 2007
Følger: 77 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 1.479
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
Men vi varmede også noget vand .
dec 2007
Følger: 58 Følgere: 67 Heste: 5 Emner: 23 Svar: 82
dec 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 3 Svar: 29
mar 2007
Følger: 82 Følgere: 75 Heste: 3 Emner: 32 Svar: 258
hvis det er med en vand slange?!
ville jeg sige det er for koldt endnu?
- for det blæser jo stadig koldt, ;S
maj 2007
Følger: 77 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 1.479
men det er for koldt at vaske dem
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
Det var kun lidt lunkent, fordi vandet i slangen var piv'koldt .
Desværre gik el-kogeren i stykker efter vi havde sæbet hende ind, så vi var nødt til at skylle sæben ud med det kolde vand -hun stod og rystede fordi det var så koldt, så vi skyndte os at tage hende ud i solen og skrabe det værste af og gik så en tur med hende i solen
mar 2007
Følger: 114 Følgere: 133 Heste: 5 Svar: 6.549
jeg startede med hurtigt at gøre ham våd med den kolde slange, så havde jeg lavet noget varmt sæbevand som jeg vaskede ham i, skyllede ham hurtigt af i koldt vand, og så røg han ind i solariet med et tæppe på bagparten
jeg skyller også efter træning, så får han bare lov til at komme ud at trille sig bagefter på marken.
dec 2008
Følger: 84 Følgere: 84 Heste: 3 Emner: 184 Svar: 612
Vaske hesten