1. dec 2007 Følger: 158 Følgere: 153 Heste: 15 Emner: 56 Svar: 556
cutting?- engelsk eksamen {{forumTopicSubject}}
heej alle:D
jeg håber virkelig i kan/vil hjælpe mig lidt:D
jeg gåri 9. klasse og skal meget snar op til eksamen.. vi er vd at lave vores dispotiner til engelsk, og jeghar valgtat skrive om identity som overemne og mit underemne er cutting..
jeg vil erne høre jer,om i kende nogen som er cutter eler m i selv er/har været.. hvorfor gør/gjorde de/ i det??
i må og meget gen skrie hvordan i kom ud af det, og hvilken hjælp i kune have brugt..
som et sidste sørgsmål vil jeg gerne vide hvordan i reagerer på en cutter, sidder i og bagtaler den sammen me jeres venner, snakker i med personen om det eller??
i må meget gerne skrive en PB hvis i ikke vil hav hele HG skal kende til jeres historie..
håber virkelig i vil svare, for synes det virker mere trovædigt når man selv finder u af tingene i stedet for at finde en hjemme side hvor alle oplysnigerne står..
i er selvfølgelig anonyme tilmin eksamen!
okt 2008
Følger: 94 Følgere: 90 Heste: 3 Emner: 204 Svar: 1.230
når man skær i sig selv vil man jo engenlig bare dø.
og prøver at skære i sit håndled men når aldrig langt nok ind
skal siges jeg har det godt nu og kunne ALDRIG finde på at gøre det igen !
og hvis jeg kendte en person som gjorde det ville jeg snakke med personen da man ikke bare skr i sig selv for sjov man skal virkelig være presset så langt ud at man bare vil dø, og man føler ontete hjælper og at en spygolog bare vil røve en masse oplyninger og så bare fotælle dem vidre !
håber det hjalp lidt
hilsen ronja
dec 2007
Følger: 158 Følgere: 153 Heste: 15 Emner: 56 Svar: 556
ved godt hvor meget vennerne kan hjælpe, de hjalp ogs mig en helt del, da det gik galt for mig..
ville bare lige høre andres historie også:D
dec 2007
hvis mine forældre vidste hva jeg har været igenem i mine tanker, så var de faldet bag over.!
har du det godt nu, eller???
dec 2007
er ogs selv meget tæt på at begynde igen, så ved hvor svært det er.
det gør jeg så sandlig heller ikk, men kan jo svare på det meste selv, men tror det er godt at få andres historie med ind i dispotionen også..
-tak fordi du vil hjælpe.!
cutting?- engelsk eksamen