Sted og pony Sted og pony
jeg er flyttet til et lille privat sted.
alle er selvfølig søde og rare men der er ikke så mange at snakke med...
der er 2 jeg for det meste snakker med. men der er lidt svært at være så lidt (vi er 15) nå jeg kommer fra et sted hvor der altid er mange...
jeg han ikke heste interesse for kun at ride.. men også få at være sammen med vennerne...
og det kan blive rigtig kedeligt for mig.. ja jeg keder mig virkelig!! og heste interessen er også ved at falme lidt. pga. jeg keder mig...
jeg rider dressur og springning på min pony. spring gå faktisk rigtig godt. men ham er bare så dum i dressuren. jeg har 2 gode lære nu og jeg kom ikke vider med min gamle.. desuden lærte jeg at ride"forkert" med håre metoder og div. men det skla væk nu.. men som sagt er min pony et rigtig plage!!
og min "beste veninde" (den ene og den jeg snakker mest med) flytter om et halv år!!!
desuden er jeg til konkurancer og det er der ikke rigtig nogle ander der er!!! hestene har der godt på steden og min pony trives! de for nog mad og nesten hele tide( små potioner) de er længe på fold og har det godt sammen... der hvor jeg kom fra havde min pony det rigtig dårligt!! han var sur hele tiden og fik aldrig nok mad.. og så stod han i lort til knæene...
her er så mit problem...
jeg stå jo rigtig godt.. der er det beste for min pony og det ligger perfekt for mig... alle er søde mod hestene og de bliver hele tiden hold opsyn med...
min pony har det super men jeg har det knap så godt... jeg ville ikke flytte ham fordi han trives beder end nogle sinde men skla havde heste til neste år så der overvejer jeg MEGET at flytte!!!
men jeg er bange for at miste interessen.. alle mine gamle venner fra den gamle sted er flyttede ud hvor der er FANTASTISK at stå for dem og hesten.. de hygger sig og jeg vil så gerne også der ud!!!!!!
men det kan jeg ikke pga. belikenheden...
jeg syntes det er virkelig trist!! ikke fodi de ikke er søde!! men det er som om det bare ikke er mig!§
jeg rider galopheste i weegendet og det kan jeg meget beder lide. for der er nogle at ride og snakke med og alle er søde og så er der hele tiden gang i den...
det andet bliver ligesom for øde!!!!
UNDSKYL det blav langt. jeg håber i vil læse det og hjælpe mig!!!!! jeg ved virkelig ikke hvad jeg skla gøre ;S
heste er bare mit liv. jeg gider ikke havde det sådan her!!! jeg elsker min pony... men bliver jeg ved med det som det er nu???
jeg vil gerne ride mit ene ponyår ud ad jeg ikke føler mig klar til hest. og jeg vil ikke flytte min nu langt om længe lykkelige pony
og ja undskyl stave fejl..
sep 2008
Følger: 57 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 46 Svar: 1.130
Sted og pony
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside