kærester kærester
hvor mange kærester har du haft
hvor gammel var du
og hvordan vidste du bare dte skulle være jer ?
fordi jeg skriver med en dreng og det kilder i maven når jeg skriver med ham, og jeg kan blive helt rød i hoved hvis dre er noget der siger at vi kan lide hinanden og han kan gøre mig vildt glad og siger tit til mig at jeg er sød lækker og pæn osv..
de spørgsmål spørger jeg mig selv om hele tiden:)
så kunne godt bruge din hjælp
tak på forhånd
jul 2008
Følger: 69 Følgere: 68 Heste: 4 Emner: 13 Svar: 143
okt 2008
Følger: 94 Følgere: 90 Heste: 3 Emner: 204 Svar: 1.224
men tak for det
jeg har haft kærester før men der følte jeg overhoved ikke sådan
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 66 Heste: 5 Emner: 7 Svar: 87
er 15 og vis du synes han er sød, og han det samme så ville jeg ringe til ham
okt 2008
jeg er så genert hvad angår drenge
okt 2008
og jeg bliver bare vildt rød i hoved pinligt
apr 2008
så kan jeg nok ikk hjælpe
okt 2008
men tak for hjælpen
apr 2008
apr 2008
Følger: 70 Følgere: 66 Heste: 3 Emner: 87 Svar: 898
maj 2007
Følger: 71 Følgere: 68 Heste: 3 Emner: 54 Svar: 250
nu er jeg 16 har haft noget kørende med nogen men aldrig blevet til mere men føler heller ikke at jeg har travlt
jun 2007
Følger: 62 Følgere: 59 Heste: 1 Emner: 271 Svar: 822
s:
Jeg tror jeg har haft 8, men de første var useriøse og bare for at være sej, eller sådan noget? ej jeg kan ikke huske det? s:
min første rigtige kæreste var nok i 4. klasse. Han gik i min parelelklasse og vi var sammen et par gange om ugen. Jeg tror vi var kærester i to måneder. Det startede med at vi skrev en del sammen. Så aftalte vi at mødes. Så gik vi bare rundt og snakkede. Så begyndte det at regne og vi brugte en jakke over os så det ikke regnede på os i;
så satte vi os på nogle sten på en bakke. Han havde nogle uger før spurgt mig om jeg ville komme sammen, men jeg sagde nej da jeg ikke havde følelserne for ham. Det havde jeg nu. Så jeg spurgte ham face to face, og han sagde ja! Så gik vi rundt og flettede fingre xD ' we. nå, men vi nåede ikke at kysse i: Efter to måneder ca. var vi mere bare venner. Jeg ville ikke slå op med ham, fordi at han var sådan en god ven og jeg ikke ville miste ham. Men jeg følte ikke noget kæresteagtigt for ham mere. En dag efter vi havde været sammen, slog han op på msn. Jeg var lettet, og vi aftalte stadig at være venner. Vi har aldrig været sammen siden og idag drikker og ryger han s:
min anden rigtige kæreste var i 5. eller 6. klasse.(jeg kan ikke huske det)Han var fuldstændig væk i mig, og jeg kunne da også meget godt lide ham. Vi var sammen uafbrudt i en lejr, med min klasse(han gik i min klasse). Vi sad og kiggede på hinanden i timevis, i min køje. Det var mega hyggeligt i: men den sidste dag vidste jeg ikke hvad der skete for mig. Jeg havde mistet alle følelser for ham. Jeg prøvede at undgå ham fordi jeg ikke kunne holde ham ud. Jeg ved ikke hvad der skete, men da vi kom hjem fra lejren ringede jeg til ham og slog op.
Min tredje rigtige kæreste var i sommerferien mellem 6. og 7. klasse. Han gik i min parelelklasse, og vi havde været sammen et par gange. Så spurgte han mig om jeg ville komme sammen på sms. Jeg svarede ´ja, og vi skulle være sammen med nogle andre en aften i et telt en af de senere dage. Vi snavede rimelig meget, og jeg var bare forelsket.
Nogle dage efter slog han op. Jeg var lost? Jeg følte mig "misbrugt" og jeg har ikke haft en kæreste siden.
Idag går jeg i 7. klasse, og skal i 8. efter sommerferien (:
Jeg er ikke mere sådan en som drengene syntes er interesant... En dum konflikt som hele årgangen fik afvide og jeg har været "yt" lige siden. Det betyder ikke noget for mig mere. De er ikke værd at være sammen med.
Held og lykke med drengen!
et råd: spørg om han ikke vil være sammen? (: Så sker det af sig selv
okt 2008
jun 2007
Følger: 62 Følgere: 59 Heste: 1 Emner: 271 Svar: 822
Hvis han skriver "søde" og sådan noget, er der nok ikke så stor chance for at han siger nej ;D
spring ud i det(o:
okt 2008
men ved det ikke.
kunne dte ikke bare være forelskelse og ikke kærlighed ?
okt 2008
han skriver skat osv. til mig og føler han elsker mig men aligevel ikke:)
apr 2008
Følger: 170 Følgere: 169 Heste: 5 Emner: 33 Svar: 608
nåår men jeg kunne rigtig godt li' en dreng fra min klasse, men folk gik og sagde han gik i pigetøj , hvilket ikke passer - han havde bare et par bukser med en lyserød tråd ?, & jeg syntes han var sød, & vi var skide gode venner og kiggede hele tiden på hindanden. Så en dag spurgte jeg ham, og han sagde ja (; vi var tit sammen efter skole og sårn & han var et spcielt sted i mit hjerte.. (:
men efter godt og vel 2 mdr. syntes jeg gnisten var væk ? altså som kæreste, så jeg slog op til en fest vi var til. Vi har det begge to okay med det, & lige nu er vi faktisk blevet virkelig gode venner igen
min anden kæreste var i 2 dage xD vi kom sammen en fredag i sommerferien, men syntes alligevel han var lift af en røv, så slog op, & siden det, har han gået og været sur på mig, konstant & det var altså sommerferien 2007 !! (:
okt 2008
je aviste en dreng i starten af 7klasse og han er stadig sur på mig nu i slutningen af 8klasse
apr 2008
apr 2008
maj 2007
Følger: 71 Følgere: 68 Heste: 3 Emner: 54 Svar: 250
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 828
jeg er 13 ..
De har aldrig sagt mig noget.
men jeg kan da godt prøve at hjælpe dig lidt;
Hvis du er så gernert, så må du give ham nogen stik ord,..
og hvis det ikke hjælper så prøv med at sende ham en mail evt. sms ?
hvor du fortæller det... ...
men husk, det er også ok at være venner, hold fast i jeres venskab ..
Kh. Møjdyrene .
jan 2008
Følger: 152 Følgere: 138 Heste: 3 Emner: 97 Svar: 367
kærester
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside