- ALT mellem himmel og jord!

- ALT mellem himmel og jord!

Medlemmer: 1.725
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
497 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

kærester kærester

hvor mange kærester har du haft
hvor gammel var du
og hvordan vidste du bare dte skulle være jer ?

fordi jeg skriver med en dreng og det kilder i maven når jeg skriver med ham, og jeg kan blive helt rød i hoved hvis dre er noget der siger at vi kan lide hinanden og han kan gøre mig vildt glad smiley og siger tit til mig at jeg er sød lækker og pæn osv..
de spørgsmål spørger jeg mig selv om hele tiden:)
så kunne godt bruge din hjælp

tak på forhånd

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kærester
  • #1   10. mar 2009 har aldrig haft en kæreste såå kan ikk rigtig råde dig xD ....

• #2   10. mar 2009 ok,

men tak for det

jeg har haft kærester før men der følte jeg overhoved ikke sådan smiley

• #3   10. mar 2009 sådan havde jeg det også med min kæreste da vi skrev samn.,
    er 15 og vis du synes han er sød, og han det samme så ville jeg ringe til ham

• #4   10. mar 2009 nej, jeg tør ikke ringe til ham smiley
    jeg er så genert hvad angår drenge smiley

• #5   10. mar 2009 jah, han skaler mig for sin skat og siger t vi sal se film sammen osv
    og jeg bliver bare vildt rød i hoved pinligt smiley

• #6   10. mar 2009 når for søren
    så kan jeg nok ikk hjælpe

• #7   10. mar 2009 ikke rigtig...
    men tak for hjælpen

• #8   10. mar 2009 så lidt

• #9   10. mar 2009 jeg var 14. altså spørg ham om en masse ,også tilsidst spørge ham, altså jeg havde det samme som dig, men jeg spurgte ham om en masse fordi jeg var vild med ham mn jeg vidste ikke noget om ham, men det var så ham der spurgte mig face to face...

• #10   10. mar 2009 havde min føærste "rrigtige" kærste i 7 klasse det holdt ikke ret lang tid efeter min mening og han var den mest sødeste fyr jeg nogen sinde har mødt men han flyttede tilbage til bornholm trist jeg var 14 på det tidspunkt.
    nu er jeg 16 har haft noget kørende med nogen men aldrig blevet til mere men føler heller ikke at jeg har travlt smiley

• #11   10. mar 2009 Jeg har haft en del kærester og jeg er IKKE stolt over det!
    s:
    Jeg tror jeg har haft 8, men de første var useriøse og bare for at være sej, eller sådan noget? ej jeg kan ikke huske det? s:

min første rigtige kæreste var nok i 4. klasse. Han gik i min parelelklasse og vi var sammen et par gange om ugen. Jeg tror vi var kærester i to måneder. Det startede med at vi skrev en del sammen. Så aftalte vi at mødes. Så gik vi bare rundt og snakkede. Så begyndte det at regne og vi brugte en jakke over os så det ikke regnede på os i;
    så satte vi os på nogle sten på en bakke. Han havde nogle uger før spurgt mig om jeg ville komme sammen, men jeg sagde nej da jeg ikke havde følelserne for ham. Det havde jeg nu. Så jeg spurgte ham face to face, og han sagde ja! Så gik vi rundt og flettede fingre xD ' we. nå, men vi nåede ikke at kysse i: Efter to måneder ca. var vi mere bare venner. Jeg ville ikke slå op med ham, fordi at han var sådan en god ven og jeg ikke ville miste ham. Men jeg følte ikke noget kæresteagtigt for ham mere. En dag efter vi havde været sammen, slog han op på msn. Jeg var lettet, og vi aftalte stadig at være venner. Vi har aldrig været sammen siden og idag drikker og ryger han s:

min anden rigtige kæreste var i 5. eller 6. klasse.(jeg kan ikke huske det)Han var fuldstændig væk i mig, og jeg kunne da også meget godt lide ham. Vi var sammen uafbrudt i en lejr, med min klasse(han gik i min klasse). Vi sad og kiggede på hinanden i timevis, i min køje. Det var mega hyggeligt i: men den sidste dag vidste jeg ikke hvad der skete for mig. Jeg havde mistet alle følelser for ham. Jeg prøvede at undgå ham fordi jeg ikke kunne holde ham ud. Jeg ved ikke hvad der skete, men da vi kom hjem fra lejren ringede jeg til ham og slog op.

Min tredje rigtige kæreste var i sommerferien mellem 6. og 7. klasse. Han gik i min parelelklasse, og vi havde været sammen et par gange. Så spurgte han mig om jeg ville komme sammen på sms. Jeg svarede ´ja, og vi skulle være sammen med nogle andre en aften i et telt en af de senere dage. Vi snavede rimelig meget, og jeg var bare forelsket.
    Nogle dage efter slog han op. Jeg var lost? Jeg følte mig "misbrugt" og jeg har ikke haft en kæreste siden.
    Idag går jeg i 7. klasse, og skal i 8. efter sommerferien (:
    Jeg er ikke mere sådan en som drengene syntes er interesant... En dum konflikt som hele årgangen fik afvide og jeg har været "yt" lige siden. Det betyder ikke noget for mig mere. De er ikke værd at være sammen med.

Held og lykke med drengen! smiley
    et råd: spørg om han ikke vil være sammen? (: Så sker det af sig selv smiley

• #12   10. mar 2009 jah, men hvis han svare nej, er det pinligt fordi vi går i klasse sammen og kigger på hinanden hver dag smiley

• #13   10. mar 2009 ELSKER BELLINI O
    Hvis han skriver "søde" og sådan noget, er der nok ikke så stor chance for at han siger nej ;D
    spring ud i det(o:

• #14   10. mar 2009 han skriver skat osv.
    men ved det ikke.
    kunne dte ikke bare være forelskelse og ikke kærlighed ?

• #15   10. mar 2009 jah...
    han skriver skat osv. til mig og føler han elsker mig men aligevel ikke:)

• #16   10. mar 2009 Jeg har haft to, men det var ikke rigtig seriøst ( gik i 5, går i 6 nu ).

nåår men jeg kunne rigtig godt li' en dreng fra min klasse, men folk gik og sagde han gik i pigetøj , hvilket ikke passer - han havde bare et par bukser med en lyserød tråd ?, & jeg syntes han var sød, & vi var skide gode venner og kiggede hele tiden på hindanden. Så en dag spurgte jeg ham, og han sagde ja (; vi var tit sammen efter skole og sårn & han var et spcielt sted i mit hjerte.. (:
    men efter godt og vel 2 mdr. syntes jeg gnisten var væk ? altså som kæreste, så jeg slog op til en fest vi var til. Vi har det begge to okay med det, & lige nu er vi faktisk blevet virkelig gode venner igen smiley smiley

min anden kæreste var i 2 dage xD vi kom sammen en fredag i sommerferien, men syntes alligevel han var lift af en røv, så slog op, & siden det, har han gået og været sur på mig, konstant & det var altså sommerferien 2007 !! (:

• #17   10. mar 2009 kender godt det der med at drenge bliver sure..
    je aviste en dreng i starten af 7klasse og han er stadig sur på mig nu i slutningen af 8klasse

• #18   10. mar 2009 Det er pikke iriternde !! jeg vil jo ikke gå og ha' en 'fjende' for sårn er det virkeligt, han går og kalder mig alt muligt & jeg begynder bare på at smække ham en når han fortjener det, for det er hele tiden han gør det ! (:

• #19   10. mar 2009 jaa (:

• #20   10. mar 2009

• #21   11. mar 2009 Jeg har <b>Heldigvis</b> aldrig haft en kæreste!
    jeg er 13 ..
    De har aldrig sagt mig noget.
    men jeg kan da godt prøve at hjælpe dig lidt;

Hvis du er så gernert, så må du give ham nogen stik ord,..
    og hvis det ikke hjælper så prøv med at sende ham en mail evt. sms ?
    hvor du fortæller det... ...
    men husk, det er også ok at være venner, hold fast i jeres venskab ..

Kh. Møjdyrene .

• #22   12. mar 2009 jeg har det på samme måde med en dreng jeg mødte til en fest ;b

Kommentér på:
kærester

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce