Forfærdeligt!!!! {{forumTopicSubject}}
Idag skulle jeg til undervisning. Jeg lagde bandager på Farinelle hjemmefra, så jeg ikke skulle stå i mørket på MSR for lægge dem på. Vi læssede nelle og Vanja og kørte. Da vi var nået til et T-kryds nede ved vores nabo sker der det at en bil kører direkte ind i vores trailer.
Bilen snurrede rundt og endte ude i marken, mens vi heldigvis blev på vejen. Vi skyndte os ud i traileren fordi, traileren buldrede og bragede og hoppede rundt. Både nelle og Vanja var væltet og lå ned i traileren. Vanja kom heldigvis hurtigt op, men nelle sad rimelig meget fast men det endte heldigvis med at hun også kom op.
Vi skyndte os at få nelle ud, da det så slemmest ud med hende. Både vidne og hende som havde kørt ind i os skyndte sig hen til os. Hende der havde kørt bilen havde vigepligt, så intet var vores skyld.
Vores nabo kom ud og vi fik vanja ud så vi kunne gå hjem med ponyerne, mens min mor kørte traileren hjem.
Derhjemme fik vi tjekket hestenes ben. Vanja havde fået nogle skræmmer, men vi ikke tror nelle har fået. Vi tjekkede om de var halte... Det var de heldigvis ikke.. PUHA
Traileren var der næsten ikke sket noget med, den ene platik dims over det ene hjul er smadret, og en jernstang som sidder på traileren er blevet bøjet og er røget halvt af.
Bilen som kørte ind i os har fået kvast hele den ene side på det forreste af den.
Hestene kommer til dyrlægetjek snart. Vi tør ikke rigtig andet med vores "guldklumper"
Hvis vi havde haft hestene bundet i traileren kunne de have fået brækket nakken.. Vi har heldigvis aldrig nelle og Vanja bundet.
Er glad for at der ikke skete mere!!!!
Har i prøvet noget lignende?
aug 2007
Følger: 177 Følgere: 173 Heste: 7 Emner: 134 Svar: 903
jan 2008
Følger: 67 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 258
Har heldigvis aldrig prøvet noget lignende!
jan 2008
Følger: 112 Følgere: 113 Heste: 4 Emner: 106 Svar: 992
da jeg begyndte at læse derned af begyndte jeg bare at tro at de var døde og stok halte osv men pisse godt at der ikke skete noget!
feb 2007
Følger: 38 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 29
Nej hvor nedern !
Nogen folk kører bare som idioter og tænker med røven /:
Det var da godt der ikke skete nogen med dem (:
aug 2007
Nelle så lidt vild ud i øjnene, men vanja var ret rolig.
Ja det er godt nok dejligt at der ikke rigtig skete noget
mar 2008
Følger: 68 Følgere: 59 Heste: 4 Emner: 26 Svar: 320
aug 2007
Følger: 102 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 14 Svar: 187
Hvem var hende den anden der holdte bag jer ?
jul 2007
Følger: 257 Følgere: 258 Heste: 4 Emner: 20 Svar: 1.143
aug 2007
Caroline: Ej hvor forfærdeligt..
Ja det var godt nok ærgeligt at i ikke fik nummerpladen..
Hende der kørte ind i os var helt rystet over at det var sket. Hun sagde at hun var en stor dyreelsker også valgte hun at køre ind i en hestetrailer..
aug 2007
Farinelle er der ikke sket noget med, så hende kan jeg ride på.
Vanja har desværre forstuvet sin has og skal gåes med i en uge..
Heldigvis er der ikke sket mere, det kunne have været gået grusomt galt..
nov 2008
Følger: 102 Følgere: 103 Heste: 5 Svar: 35
aug 2007
Følger: 102 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 14 Svar: 187
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 5 Emner: 3 Svar: 25
jan 2008
Følger: 63 Følgere: 62 Heste: 3 Svar: 25
Forfærdeligt!!!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside