{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Forfærdeligt!!!! {{forumTopicSubject}}

Idag skulle jeg til undervisning. Jeg lagde bandager på Farinelle hjemmefra, så jeg ikke skulle stå i mørket på MSR for lægge dem på. Vi læssede nelle og Vanja og kørte. Da vi var nået til et T-kryds nede ved vores nabo sker der det at en bil kører direkte ind i vores trailer.
Bilen snurrede rundt og endte ude i marken, mens vi heldigvis blev på vejen. Vi skyndte os ud i traileren fordi, traileren buldrede og bragede og hoppede rundt. Både nelle og Vanja var væltet og lå ned i traileren. Vanja kom heldigvis hurtigt op, men nelle sad rimelig meget fast men det endte heldigvis med at hun også kom op.
Vi skyndte os at få nelle ud, da det så slemmest ud med hende. Både vidne og hende som havde kørt ind i os skyndte sig hen til os. Hende der havde kørt bilen havde vigepligt, så intet var vores skyld.
Vores nabo kom ud og vi fik vanja ud så vi kunne gå hjem med ponyerne, mens min mor kørte traileren hjem.
Derhjemme fik vi tjekket hestenes ben. Vanja havde fået nogle skræmmer, men vi ikke tror nelle har fået. Vi tjekkede om de var halte... Det var de heldigvis ikke.. PUHA
Traileren var der næsten ikke sket noget med, den ene platik dims over det ene hjul er smadret, og en jernstang som sidder på traileren er blevet bøjet og er røget halvt af.
Bilen som kørte ind i os har fået kvast hele den ene side på det forreste af den.

Hestene kommer til dyrlægetjek snart. Vi tør ikke rigtig andet med vores "guldklumper"

Hvis vi havde haft hestene bundet i traileren kunne de have fået brækket nakken.. Vi har heldigvis aldrig nelle og Vanja bundet.

Er glad for at der ikke skete mere!!!!

Har i prøvet noget lignende?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forfærdeligt!!!!
Kommentér på:
Forfærdeligt!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce