ER SÅ KED AF DET ! ;'/ {{forumTopicSubject}}
Ja, så skete det ? Mit værste marridt blev til virkelighed d. 10/2-09.
I FÅR LIGE HELE HISTORIEN!!
- Det hele startede en helt normal skoledag for et års tid siden.. Pernille kom hen til mig og sagde at hun havde fundet en hest at ride på en super dejlig gård. GUD hvor blev jeg misundelig for havde selv ledt efter en hest at ride i lang tid! Hun fortalte mig også at ude på gården havde de en hest hendes veninder måtte låne hvis hun nu ikke gad ride alene. SÅ jeg tog selvfølgelig med hende derud dagen efter (: Pernille viste mig den hest jeg skulle låne. OG DER!... Der stod Petruska. Jeg faldt for hende med det samme og vidste at jeg allerede elskede hende XD Og sandt nok. Jeg elskede hende efter første ridetur hvor hun bare havde været en engel. Den næste måned var jeg med Pernille ude at ride hver dag, og jeg red selvfølgelig Petruska.. Jeg elskede tiderne med hende og tog hende som min egen hest! Så gik der en periode hvor Pernille havde en anden veninde med ude. Jeg blev RIGTIG misundelig og RIGTIG RIGTIG sur for Petruska var jo min ?! Eller, det ønskede jeg.. Jeg kom igen med ud at ride og jeg havde savnet PEtruska som bare døden! En dag spurgte jeg Pernille om hun ikke nok ville spørge Vivi(ejeren af gården) om jeg ikke måtte ride Petruska fast. Det ville hun gerne, så jeg greb kosten og begyndte at feje staldgangen. Jeg var alt fpr spændt til at stå stille XD Efter noget tid kom Pernille tilbage med et stort smil på læberne.. Vivi havde sagt ja! Jeg sprang 100m op i luften af glæde! nu var hun min. Min helt egen elskede hest! Der gik mange måneder hvor mig og Pernille rigtig hyggede os med vores heste og aæt gik helt fint! Men så en dag kom Vivi hen til mig og sagde at Christina(Petruska's rigtige ejer) gerne ville have Petruska tilbage eller sælge hende.. Hele min verden gik under! Jeg var så nede. En aften hvor jeg sad foran computeren ringede min mobil, Det var Christina. Hun ville have mig til at sende nogle billeder til hende af Petruska til en annonce, Jeg fik en stor klump i halsen da jeg hørste ordet ANNONCE! Jeg sendte så nogle billeder til hende og hun blev meget glad for dem og kunne godt se hvor meget jeg elskede den hest så hun tilbød mig at jeg måtte låne hende gratis i 2år.. Der tændes lyset i mig men det slukkede hurtigt igen.. Jeg havde jo ikke råd til egen hest? Men det stoppede mig ikke! Jeg skyndte mig at annoncere her inde på HG om at jeg søgte billig opstaldning og en dame ved navn Sebrina kontaktede mig. Hun havde en hyggelig lille gård som højst lå 1km fra mit hus og jeg måtte gerne opstalde Petruska der på en betingelse. At hun måtte få et føl på hende. Hvis hun måtte det betalte hun mad og det hele. DET VAR JO PERFEKT ;D Jeg var så glad de næste par dage og dagen kom at jeg skulle se på gården. Men 3timer inden fik jeg en sms. Den var fra Sebrina. Hun var ikke intra. I et føl på Petruska alligevel så det kunne ikke lade sig gøre. Jeg blev igen helt vildt ked af det for det betød jo at jeg ikke kunne beholde hende!
Der gik igen 3 måneder hvor Christina havde sagt hun ville flytte Petruska snart men det blev aldrig til noget og Vivivar godt træt af det fordi hun ikke betalte opstaldningen for Petruska mere. Jeg regnede med at der ville gå lang tid før Petruska blev flyttet sådan som Christina ikke ville i kontakt med Vivi eller noget. Men For 3 dage siden fik jeg en forfærdelig sms fra Vivi!! Der var kommet en mand fra en rideskole i kolding og se på Petruska. Og han var helt vild med hende så nu har han taget hende med på prøve og han er 99% sikker på han vil have hende :/:/
Jeg nåede ikke engang at sige farvel til hende! :'/ Fik det først at vide 10min efter de var kørt.. Jeg savner hende allerede, og kan ikke holde tanken ud om at komme hen i stalden uden at hun er der :/:/
Ville bare lige ud med det!
feb 2007
Følger: 44 Følgere: 42 Heste: 5 Emner: 65 Svar: 542
Men nej
feb 2007
feb 2007
ER SÅ KED AF DET ! ;'/
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside