{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Et lille skridt mod målet..... {{forumTopicSubject}}

I england er de MEGET interesseret i det arbejde jeg forsøger at fuldtføre, nemlig at establere et bidløst rideforbund + stævne lignende klasser. De ønsker ligefrem artikler og inderwievs med dette.

Efter en smule mailen og talen omkring denne idee, så har http://www.interdressage.com/ valgt at samarbejde og derved lave bidløse klasser, cordeo klasser og evt. klasser helt uden udstyr.

Denne net stævne side fungere sådan at man downloader et af deres dressur programmet , i det niveau der passer til en.
Øver det, rider og filmer det derhjemme.

Du betaler et belød for at deltage i "stævne" og sender videoen ind, hvor din ridning vil blive bedømt af proffesionelle udannede dommere.

Der er selvfølgelig præmier, rosetter og penge til de placerede.

Jeg tænkte først, at dette var en meget dårlig ting, da jeg jo som andre rider stævner for hyggen, samvær og at lære af andre.
Dette er jo svært ved disse stævner.

Men man kan også vælge at se på det sådan at det måske kan bringe denne nye smukke ridestil endnu mere frem i lyset.
Presse rideforbundene, og bevise hvad vi står for og ønsker at vidergive.

For at fange mediernes opmærksomhed skal man først vinde deres respekten, bevise ens påstand og vise noget som kan tiltrække seer.
Og det kan vi.

Jeg opfordrer alle jer derude til at tilbyde opvisninger rundt på rideskolerne, børnehaver, fritidshjem, mm... kun fantasien sætter grænser.
Gør folk nysgerrige og vis dem hvad I har sammen med jeres heste.

VI er SÅ tætte på at komme ind i varmen ved DRF, så støt op om dette og giv den hele armen den næste tid.
Mails til DRF er der nok ikke behov for da de i forvejen godt ved hvad dette drejer sig om.
Der hvor DU kan gøre en forskel, er medierne og seerne. At du viser hvad denne ridestil indebærer og lad dem føle og se det sammenhold der er mellem rytter og hest.

Støt gerne også http://www.interdressage.com/

Så er det nu folkens....

Det er NU du kan hjælpe....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et lille skridt mod målet.....
Kommentér på:
Et lille skridt mod målet.....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce