Gak shire! Gak shire!
Som nogle af jeg måske ved, så er jeg helt tosset med shire hesten. I dag, da min kat skulle til dyrlæge, faldt jeg i rigtig god snak med ham. Han spørger om jeg er interesseret i heste og om jeg i så fald ville være interesseret i at leje hans stald (sagde nej, da jeg ikke aner hvordan man styre en stald). Men vi kom ind på de forskellige heste racer, og her opdager han min passion for shiren, og siger der er to nede af vejen (Har boet i området hele mit liv, og har ALDRIG set dem!!) hvor ejeren meget gerne vil have nogle til at komme til at træne dem, fordi han er træt af de er så sky. Det er to fuldvoksne shire heste som aldrig har været i hænder! Sagde selvf ja, så det bliver rigtig spændende at se hvor mange gange jeg kommer på hospitalet xD
Har før trænet sådanne heste, men aldrig to fuldvoksne shire!
Glæder mig rigtig meget til at komme i gang
Tror I man kan bruge en klikker? Vil nemlig gerne afprøve den træningsmetode. De skal bare gøres vant til mennesker så dyrlægen og smeden kan komme til dem
maj 2007
Følger: 83 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 35 Svar: 229
- bar mit råd
okt 2008
Følger: 42 Følgere: 37 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 769
okt 2008
J J : Hvorfor er den på kanten? Det handler jo om arbejde fra jorden, har ikke i sinde at ride dem. Spørger for at jeg kan undgå at begå samme fejl to gange
okt 2008
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 22 Svar: 101
okt 2008
J J : Det skal jeg nok huske. Det godt du lige siger det
Gak shire!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside