respekt {{forumTopicSubject}}
vil lige fortælle en historie om min gamle musse
musse var en gammel dame på 23 år da hun kom på rideskole da stedet hvor hun stod blev solgt.
hun blev brugt til undervisning med de små som hun var rigtig god til.
respekt havde hun over for dem hun kunne lide de andre kunne gå af h..... til
skulle nye hente hende på mark sagde jeg altid træktov på og om mulen og vores ridelære mente at han nok havde trukket flere heste end mig og sådan en fjordhest var jo ikke større end at den kunne ligge ned
nu var han selv omkring 2 m men musse gjore som den plejer da han tog fat i hegnet vendte hun kort rundt tja og ridelæren faldt lige så lang han var og musse var væk
og stod nede i den anden ende af marken
han fik fat på hende igen og da hun gjore det samme nr bed han hende i øret og fortalte at nu havde hun respekt for ham.
det kunne vi se når han underviste og hun ikke gad mere stod hun stille og kiggede på ham og så måtte han jo gå op til den ca 1 meter fra så kom hun igang igen, men det var bare til han vendte ryggen til så hun igen og grinede af ham
det var et spil de 2 havde kørende
nogle gange kan man godt savne sin gamle hest og dens sær heder
vil lige sige atr det var en god fjordhoppe som jeg havde i 19 år trods hendes særheder, men respekt havde hun kun for mig og det var et minus
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Heste: 5 Emner: 37 Svar: 149
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Heste: 5 Emner: 37 Svar: 149
men nu hedder det træktov på de 2 gavtyve da jeg ikke gider det at lege tagfat hverdag.
i forgårs havde østra så meget fart på at hun ikke så hegnet i tiden og måtte springe gør hun det igen og ponyen er løs så ser jeg dem først igen om en uge ha ha så nu er det træktov og ponyen er from som et lam
respekt
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside