{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Små piger der spiller op {{forumTopicSubject}}

Den anden dag sad jeg og så min søster være på facebook. Min søster er 13år og går i 7kl. Hun viste mig sine veninder. En af dem har på det ene billede har en meget nedringet bluse på, så det meste af minigajolerne stikker frem. På den ene gajol har hun skrevet i love u. Jeg var sådan rigmeligt chokeret, jeg mener tøsen er 13 år, de signaler kan hun da vist ikke lige styre. jeg mener guf for pædofile. Jeg ville være meget ked af min søster lagde den slags ud på nettet. Hun har heldigvis taget det af nu har jeg set, men der er flere andre der tangerer det upassende. Synes bare lige det var for meget.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Små piger der spiller op
  • #1   2. dec 2008 Mange teenagere er - efter min mening - lige lovlig langt fremme i skoene nu om dage... og jeg forstår dem kort og godt ikke... Hvorfor i alverden vil de dog være voksne så hurtigt???

Dertil kommer, at det er en voldsom fejltagelse at tro, man er "voksen", bare fordi man viser lidt bart bryst.... til gengæld er det - som du også er inde på - guf for de pædofile. Det er nok ikke tilfældigt, at pædofilien er boomet de senere år (eller sådan virker det i hvert fald, hvis man skal tro på medierne). :-S

• #2   3. dec 2008 <b>Kate og Supermaggie</b> Jeg legede også stadig med dukker, da jeg var år... faktisk var jeg ret gammel (omkring 16, tror jeg), før jeg helt lagede legetøjet på hylden... nå ja, længere væk, end at det kan hives frem, når der kommer barnegæster, er det dog aldrig kommet. *gg*

Kommentér på:
Små piger der spiller op

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce