{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

hvem kontakter man??? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen..

jeg har lige et spørgsmål... hvem kontakter man hvis man gerne vil have nogle til at tjekke et hestemarked lidt grundigere i gennem??

Da min veninde, Stine, og hendes ven, Johannes, var på Dølle markedet den ene aften/nat gik vi rundt og ventede på KNA skulle komme.. vi gik ned forbi det sted hvor der havde været hestemarked tidligere på dagen da vi kunne se der stadig var lastbiler så vi ville se om der var nogen..

da vi kommer der hen render der et føl/plag løs rundt på pladsen...den er skrækslagen og vil ikk fanges... stine og jeg begynder at prøve og lokke den til os mens johannes løber efter nogle markeds vagt eller hvem som helst...
det lykkes mig efter lidt tid at komme så tæt på den at jeg kunne få fat i den...

lidt efter kommer johannes tilbage med nogle som hjælper til på markedet.. det er nogle fra min gamle klasse og et par yngre drenge...de kommer med en snor.. plagen har sprængt sin grime da den har trkket sig fri så de prøver at binde den sammen men de gør bare plagen nervøs.. tilsidst må jeg bede dem flytte sig så jeg kan gøre det... vi fik lavet en midlertidig rebgrime.. da jeg prver at trække ham lidt væk kører han helt op det same gør en hoppe som står bundet til den bom han har trukket sig fri af.. han vil ikk hen til bommen ved de andre heste... nu er kl ca 12-1 om natten og hestene står ude bundet til en bom....
stine binder hoppen fri og vi trrækker lidt væk fra bommen med dem og over i et hjørne af pladsen imellemtiden har en af drengene/vagterne fundet hestehandleren som kommer ned til os.. han havde ikk kun fået én øl den aften...
han tager bare det nylon reb som hestene stod bundet til og bandt det rundt om mulen og om omkring nakken på plagen hvor efter han satte den fast til den bom som den ikk ville hen til sammen med sin.. jeg spurgte hvad der skete med hestene om natten.. han svarede at de stod da ude fordi der ikk var plads i lastbilen...

derefter går han tilbage og fester videre...
vi bliver lidt ved hestene så går vi ned til de andre og finder en vagt.. jeg spørger om de ikk kan holde lidt øje med hestene da vi lige har måttet fange en løs hest... de svarer bare at det ville de ikk da det ikk var deres område !!!! og så grinte de bare af os ! ! !

hvor blev jeg tosset ! ! !

det er ikk første gang jeg har set ting som ikk burde være der men dette gik overstregen...

derfor vil jeg gerne i kontakt med nogle som kan undersøge disse markeder da jeg synes det er for dårligt det finder sted i Danmark...

det blev lidt langt ... undskyld for det XD

håbe ri kan hjælpe mig XD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem kontakter man???
Kommentér på:
hvem kontakter man???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce