{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.559 visninger | Oprettet:

Løse heste, hvem kontakter man? {{forumTopicSubject}}

Nu stod jeg i går og have først 1 løs hingst, fundet på min hoppe fold. Den blev afhentet af ejer.
30 min senere kom der 4 til.
Jeg fik igen fat i ejer og de blev også afhentet.

Så er det jeg ikke kan lade være med at tænke på, hvad nu hvis man ikke kan få fat i ejer at hestene, hvem skal man så kontakte?

Jeg ringere til politiet i går og snakkede med dem og anmeldte det, da jeg er ved at være træt at løse heste og specielt hingste, når jeg har 2 hopper.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løse heste, hvem kontakter man?
  • #1   9. dec 2013 Du bør kunne melde ejeren til politiet? Det har jeg i hvert fald en idé om, at man burde skulle kunne. For det er jo ikke i orden, at der kommer hingste rendende ind til dine hopper. Kommer de ifol, så er det jo dig der hænger på regningen :3

• #2   9. dec 2013 Den første hingst er jeg næsten sikker på har været på den ene hoppe og snakker med dyrlæger ang abort osv, jeg skal så betale og sende regningen videre til ejer af hingsten og så håbe at hun betaler ellers gå jeg videre med sagen.

Men hvem ringer man til, det er ikke heste der er vant til særlig meget håndtering så vil ikke prøve at fange dem.

• #3   9. dec 2013 jeg ville helt sikkert ringe til politiet så må de ta sig af sagen og kontakte ejer og få falck til at hjælpe med at fange dem hvis de ikke selv kan, heste må jo ikk bare rende ude på vejen og skabe frygtelige ulykker
    jeg har selv for nogen år siden stået med 10 rideskoleheste og kunne ikk få fat i rideskolen da kl. var 23 der skulle jeg lige til at ringe til politiet men så kom der folk til som hjalp med at indfange og gå hjem med dem
    håber da ikk du skal igennem abort med din hoppe smiley

• #4   9. dec 2013 det er politiet der skal tage sig af det

• #5   10. dec 2013 Jo min pony hoppe skal have en abort, det er ikke et føl jeg på nogen måder ønsker. Hoppen er heller ikke helt ung mere og hun har haft 2 føl.

Jeg snakkede med politiet og de skrev det i døgnrapporten, der havde ejer været og afhente først den ene og senere de 4. Men håber da hun evt får en bøde eller noget i den stil.

Kommentér på:
Løse heste, hvem kontakter man?

Annonce