stil {{forumTopicSubject}}
Overskrift
Jeg vågnede tidligt... før vækkeuret. Jeg lagde længe i sengen, og tænkte på de sidste år, de sidste dage, timer og minutter. De fantastiske år med den klasse, Faktisk presist de sidste 9 år, som var fantasiske, med det sammen hold, og de fantastiske menesker. Efter i dag er det så forbi, for der er ikke flere klasser på skolen. vi splittes ud på forskælige skoler, i hele landet spredt for alle vinde. jeg skal jo op jeg skal være på skolen, kl. 4.00 så nu er det op. da jeg og alle de andre kom op på skoolen skulle vi ”pynte” skolen, eller rode så vi (jeg og resten af klassen) spredte en masse avis papir, ud over det hele, og bandt alt ind i toriletpapir. Vi satte scene op, for senere skulle vi spille musik og lave noget under holding.
Alt arbejte gik med glæde, vi var alle glade, for vi viste jo at det var den sidste tid sammen. efter ferien bliver det en ny tid, med nye venner, og med en masse fantastiske minder. Vi har været sammen siden børnehaven, nogle længere meget længere, faktisk siden føslen, og gennem skolen. med vores fantastiske lærere vi har siden børnehaveklassen spillet musik været til koncerter og fester. Og da vi begynde i 8 var der jo lang tid igen men nej pludslig er jeg jo her nu er tårend lige ved at trille.
Lige nu er vi på vej ud for at hente lærene i en hestevogn pyntet med blomster og solen er højt på en skyfri himmel vi griner og er glade men stemningen er lidt trygget for vi ved jo alle at det er den sidste tid. Men da vi havde hentet lærene og vi fik morgen mad og så er det tid til underholding. Vi lavede sjov med lærene og kastede med karemeller. Så var der frikkvater vi klæde om for vi skal spille musik i flaver pauver med diskolys og det hele. Så er det tid til den sidste koncert da vi gik op på scenen gav det et sus i maven alle kom ind og lyset blev slukket og med det brav var det igang og vi festede bare løs og ALLE danser. Og alt er godt men så nå er vi ved det sidste nummer og de sage nu vil vi spille summer of 96 og det bliver det sidste i høre fra os musikken begyndte og er brarst i tåre jeg sang og stod fores så alle så det da nummeret sluttede blev der råbt ekstra nummer og vi gav self det sidste nummer halleluja så begynde alle at græde for de jeg gjorde så alle stod der og flæbede og vi gik ud og lyset blev tænt og vi satte os på scenen sammen hele klassen og græd og snakkede om den tid og alt men den var ved at være tid til at komme hjem og det var så søveligt jeg havde mascar i hele hovedet jeg gik for sidste gang ud af døren ud af loven som elev og som mig selv den glade sjove og livs glad pige som jeg nu er.
Nu er der gået et år det er sommer ferie igen jeg er på ferie i spanien jeg sider på 5 dag inde på mit værelse og glor om ligt kommer min mor ind og tikker og plage om jeg ikke godt vil gå med ud. Den her ferie er en del af min mors plan om at få mig tilbage som den jeg var for et år siden min far døde ved et tarfik uheld 2 dage før jul sidste år. Mig og min far hentede juletræ hos mormor og morfar. Dagen før var vi til julr frokost med min mors familie. vi fik for meget at drikke den aften da vi kom hjem til mormor og morfar fik vi lidt at spise og så fældede vi juletræet og fik 2 kasser julepynt med hjem som mormor opbevarede for os da vi kørte hjem blev der pluslig glat det sidste jeg kan huske er at det blev mørkt jeg ændte på hospitalet hvor jeg lage i 1 lang uge og min far... på kirke gåren til hans begrarvelse gik mit liv nærmest forbi jeg sad og kiggede ind i en væg uden at skænge min far en tanke for jeg var sur på ham jeg gav ham skylden for hvorfor skulle han lige køre den vej hvorfor var det ikke mig der lage i kisten on på hans gravsten stod der elsket af hans datter Nanna det var min mors værg og siden den dag har jeg kun snakket til min mor for at få hende til at gå væk men hun fatter brille jeg har ikke været i skole jeg har bare gået rundt der hjemme og ikke riktigt lavet noget og nu har min mor og hendes nye idiot kæreste tvånet mig med på denne spasser ferie i håb om at det vil gøre det bedre men nej for jeg tilgiver aldri min mor for nu ved jeg at hun kun har været sammen med min far for at gøre mig lykkelig og hun mener at det vil være godt for mig at begynde at snakke med en pycolog
sep 2007
Følger: 36 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 38
stil
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside