min veninde har selvmords tanker! ;s {{forumTopicSubject}}
hva fanden ska jeg gøre ? !!
igår sad jeg og snakkede med min veninde, og lige pludselig bryder hun sammen og siger hun: "ej, der er altså noget jeg bliver nødt til at fortælle dig!!"
det viser sig så at hendes storebror er totalt ude og skide og tager stoffer og drikker HVER dag! og han skylder forældrene flere tusinde kroner fordi han har brugt dem på stoffer ! /: han slår og sparker min veninde hvis hun ik har nogle penge til ham, og han har mange gange haft en kniv i hånden imens!! /:
til hendes 10 års fødselsdag tegnede han en tegning med 10 forskellige måder han ville slå hende ihjel på !! /:
HVA FANDEN SKER DER DOG! ??
når, men min veninde har så hele sin barndom ønsket at kunne komme væk - væk fra alt !! og tit er det hendes hest som har gjort at hun ik har begået selvmord!
hendes mor drikker tit om aftenen så hun vil ik have nogle sovende derhjemme! forældrene kan ik gøre noget overfor broren fordi han er så sindsyg!
og det værste er, at min veninde tror at det er hendes skyld at broren er kommet så langt ud!
min venindes bror har på et tidspunkt for nogle år siden taget kvælertag på hende, og hun sagde til ham at han bare kunne gøre det ! fordi hun i det sekund bare ville ønske hun var væk!!! ;s men HELDIGVIS kom hendes mor hjem, så min veninde lod bare som om at hun sov og storebroren skyndte sig ud at værelset! hun har aldrig nogensinde fortalt nogen om det her, så derfor er det jo ligesom hele hendes barndom hun har gået og gemt på !!
ej, jeg ved virkelig ik hva jeg skal gøre, fordi hun vil SLET ik snakke med nogen vokse om det, fordi jeg tænke lidt på en psygolog, men det vil hun overhovedt ikke !!
er det ik nogle som jeg hjælpe mig, fordi det er virkelig et problem og jeg ved ik hvor længe min veninde holder til det her !! /:
nov 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 51 Svar: 195
men min veninde havde det sådan et jeg SLET ik skulle sige det til nogle, men hva fanden ska man dog gøre ? ! jeg vil jo ik have at hun har det sådan her !! ;s
jul 2007
Følger: 209 Følgere: 213 Heste: 11 Emner: 669 Svar: 2.239
Den eneste måde man kan overleve den slags og forblive et helt menneske, er ved at vende det til noget positivt. "WHAT" tænker du nu, "Det kan man ikke!!" og jo det kan man (Er bla vokset op med en mor der har forsøgt at slå mig ihjel flere gange og bla bla bla)
Jeg er fx oplevet en masse skidt, men nu bruger jeg det POSITIVT/karrierefremmende!
1, Som forfatter kan jeg nu elve mig ind i smerte, dvs. det bliver mere realistisk
2. Jeg ved hvordan folk føler det når de er nede
3. Jeg ved hvad ægte venskab vil sige, hvor meget folk betyder og hvordan man sorterer
4. Jeg overlevede en masse lort. WHAT DOSENT KILL YOU MAKES YOU STRONGER!!!
I er self velkomne til at skrive hvis der er noget (;
nov 2007
jeg ved godt at der SKAL gøres noget nu! men hvad ?
aug 2007
Følger: 37 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 14 Svar: 316
nov 2007
det er det som er problemet - hun vil slet ik snakke om det /:
min veninde har selvmords tanker! ;s
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside