1. dec 2007 Følger: 158 Følgere: 153 Heste: 15 Emner: 56 Svar: 556
skal jeg betale?! {{forumTopicSubject}}
hej..
tirsdag i uge 28(første tirsdag i skolernes sommerferie)var jeg i Galten med rainbow og mine 2 sadler som skulle stoppes om, da de er skyld i han blev halt sidst i marts og skulle stå indtil 20. maj..
på det tispunkt da vi var deroppe var jeg jo allerede godt i gang med genoptræningen og ponyen var helt rentgående..
hun kigger på mine sadler og siger at springsadlen kan komme til at ligge perfekt, men dressur sadlen vil aldrig blive rigtig god, men den ville sagtens kunne bruges på ham.. vi beslutter at hun beholder min dressur sadel og laver den om, og så skulle jeg bare sende min springsadel nnår jeg fik dressursadeln tilbage..
så for 2-3 uger siden fik jeg dressursadlen, og sjovt nok rider jeg jo med den i den tro at den rent faktisk passer til ponyen.. men efter ca. 3 gange i den begynder jeg og kunne mærke noget i ryggen på ham.. jeg rider dog stadig med den, for det kunne jo også være at genoptræningen var ved at stille så store krav til ham at musklerne blev ømme, og når det nu var med en sadel som passer til diciplinen.. jeg var til stævne på lykkeshøj for 1 uge siden, han slappede ikk af, og var noget urolig på hovedet.. og i fredags til undervisning nåede jeg at ride max. 10 min før jeg hoppede af en stok halt hest!!
hvilket skyldes at sadlen ligger og trygger ham på skuldren!!
mit spørgsmål er nu, ska jeg betale 1000 kr for at få lavet min sadel om, så den alligevel ikk passer hesten og jeg ska ha' den til en anden sadelmager som ogs ska have 1000 kr.. eller ska jeg lade være med at betale regningen??
(har ikk redet rainbow rigtigt i 5 måneder pga. sadlerne har ligget forkert så hhan er blvet halt, og nu var han lige ved at være på top niveau i dressur igen.. og nu ska han i røntgen og ska temmelig sikkert stå 2 måneder igen.. alt sammen fordi sadelmageren lavede min sadel forkert om.)
dec 2007
Følger: 158 Følgere: 153 Heste: 15 Emner: 56 Svar: 556
dec 2007
dec 2006
Følger: 106 Følgere: 100 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 1.278
dec 2007
og han bliver redet hver anden dag og det tog hende 4 uger at lave den, så det er jo begrænset vor mange muskler han kan nå at få, og da vi sendte den op til hende havde han været redet i 1½ måned.
dec 2007
skal jeg betale?!