{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Smed lavede fejl, skal jeg betale? {{forumTopicSubject}}

Ja nu er jeg så oppe og toppes med smeden!!

jeg stod og skulle på ferie(rideferie på Rømø med egen hest), og min egen smed jeg bruger normalt var på ferie. Jeg ringer så til ham her den anden som jeg bliver anbefalet. Han kommer så tirsdag 4 dage inden vi tager afsted. Hun går alene da hendes veninde lige er taget afsted, og er ellers er en meget nem og ukompliceret hoppe på folden.. Dagen efter de nye sko er kommet på er hun halt! På stedet er tilknyttet en dyrlæge som bor der, og han påstår at det altså må være de nye sko hun har fået på, da hun ikke var øm, hævet eller "skæv." Jeg får fat i smeden og siger at det må laves om og det skal gøres hurtigt da jeg står og skal på ferie. Han påstår at det ikke har noget med hans arbejde at gøre, men han kommer så dagen inde vi tager afsted med hesten og gør ikke en skid andet end at stiller sig op og siger at skoene er flotte og hesten er skåret fuldstændig korrekt. Dyrlægen sagde at skoen sad skævt på det ben hun var halt på, og den sad og trykkede på strålen.
Jeg betaler selvfølgelig for de sko hun har fået på 1200 kr! selvom jeg ikke er tilfreds med skoningen. Mit problem er så at jeg har fået en regning på det andet besøg hvor han gav en sludder for en sladder om at de var finde. Skal jeg virkelig betale 400 kr for at han siger at han følger op på sit dårligt gjorte arbejde?

hvad mener i?

mvh

Line

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smed lavede fejl, skal jeg betale?
Kommentér på:
Smed lavede fejl, skal jeg betale?

Annonce