Fra GruppeAdm. VIGTIGT! Fra GruppeAdm. VIGTIGT!
Ja, nu har jeg allerede modtaget et par klager om brugen af emner så som 'stem i mine udf.' 'se min hest' osv. og nu gentager jeg altså den regel om at sådanne tillæg ska postes i et allerede oprettet emne, så folk, der ikke gider sådanne ting, ikke skal slettet 1oo vis af emner hver dag!
Denne regel betyder at ...
Hvis der allerede er én der har oprettet sådan et emne, så i stedet for at oprettet flere, så skriv i stedet I det emne at i oss gerne vil ha lidt stemmer, eller vil have folk til at kigge jeres hest! Det gør det meget nemmere og ordentligt på den måde og vi er frie for klager og surer miner!
INGEN ska opfatte dette indlæg som en trusel eller en straf eller noget i den stil! Nu har jeg sagt det og den gælder ALLE! Ikke kun dem der allerede har oprettet disse emner! Så tag denne regel til jer, husk den og vær glade igen herinde! Dette er en hyggelig gruppe der ikke ska miste medlemmer fordi den er dårlig!
Så husk den nu, alle sammen! Ellers blir jeg nød til HELT at afskaffe sådanne indlæg, og det ser jeg helst ikke, da nogle så ikke vil opfatte denne gruppe som hyggelig, og det er jo ikke meningen, så nu prøver vi at gører alle glade og tilfredse, ik?!
Skriv hvis i har noget på hjertet om gruppen, reglen eller noget andet! Eller hvis nogen andre sidder med sådan et indlæg! Så skriv det her!
Ris og ros modtages gerne!
Men HUSK at udtrykke jer høfligt og roligt, så ingen føler sig stødt, ik?! Det sys jeg jeg oplever alt for tit, og det er lidt generende<3
Håber i forstår mig alle<3
Mvh. GruppeAdm. Anna-Sophie L.J.<3
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.164
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.156
Fra GruppeAdm. VIGTIGT!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside