Jeg er dybt ulykkelig. {{forumTopicSubject}}
Jeg var ude og ride Blossi idag. Han var meget livlig, da jeg skulle op. Jeg blev nødt til at rive ham en del i munden! Jeg hader det..
Jeg ville øve lidt bomtræning, men han gik i stå, og ville ikke frem! Han gad ikke!
Da jeg endelig kom i trav gik han i stå over bommene. Så jeg sparkede til ham.
Så begyndte han at bukke. Det er super lang tid siden han har gjort det. Da han begyndte at stoppe igen, efter lang tid, var det sidst jeg red, hvor Matti var der. Jeg forsøgte at springe, men han var ikke så glad for det, selvom han elsker løsspring. Gik i stå, men bukkede ikke.
Det gik bare skidt, så stod af og prøvede at longere. Men jeg kunne ikke! Han drejede bare rundt om mig, hvis i forstår hvad jeg mener. Dét han gjorde i starten. Jeg kunne ikke for ham rundt som jeg plejer. Min mor blev helt vildt sur, og sagde nærmest at jeg bare ødelagde alt. Jeg blev ked af det. Hun gjorde det, og jeg prøvede, men kunne ikke så godt, og jeg føler mig som elendig hesteejer. Jeg græder helt vildt. I forstår det måske ikke, men der er ingen der forstår mig. Det hele er træls. Og Blossi betyder virkelig meget for mig, og jeg forstår ikke han gjorde det
(Skal lige siges jeg har ikke en så god selvtillid)
Min mor har bare med at sige det forkerte.. Jeg bliver så ked af det, og hun forstår ingenting!
Men kan han have ondt. Kan det være hans korsbånd, eller hvad det hedder? Hvad er tegnene til det? Han de så kun ondt når der er rytter på? Og hvor sidder det?
Og har i evt. andre idéer til hvad det kan være?
mar 2007
Følger: 98 Følgere: 100 Heste: 4 Emner: 88 Svar: 1.064
sep 2007
Følger: 59 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 289 Svar: 3.656
Jeg var nok stået af og gået en tur med ham i stedet også tjettet ham efter turen.
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 178 Svar: 417
Ja, det er så enkelt at han skal stå stille, og min mor siger jeg skal rive ham i munden.. (Eller nok nærmere tage, men det er ret hårdt)
Sara-Maria R + andre
Vi har haft en kiropraktor ude, da han var begyndt med at bukke for lang tid siden. Dér stoppede han også.
Der var ingenting! Jeg tænkte så over det og fandt ud af at han var begyndt på det, fordi at en dag jeg tulrede rundt på marken, gad han ikke. Så jeg stod af og græd. Han fik held af det, og lige siden har han gjort det. Men nu har der været en lang periode, hvor han ikke har gjort det, og jeg kunne endda ride uden sadel igen. Kunne tölte osv. Men da vores føl var inde sidste gang jeg red kan det måske være derfor. Han stoppede, og der var et spring på banen.
Han elsker at løsspringe, men ikke når der er rytter på ham.
Derfor tænker jeg, kan han have ondt. kun når der er rytter på? For når han går ture med er det fint, men det var i den periode det gik godt. Jeg skal på en i næste weekend.
Men det kan jo også være fordi at bommene var inde? og jeg tvang ham frem mod dem. Og så forbinder han det med springningen. Han stoppede efter bommet. Ligesom ved spring..
maj 2005
Følger: 183 Følgere: 180 Heste: 2 Emner: 614 Svar: 2.771
Jeg ved ikke hvad der er med din Blossi, men det lyder da som om han har ondt o_O
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 178 Svar: 417
Det kan være det er hovene. Smeden holder nemlig ikke sin aftale, så det kan være de gør ondt?
maj 2005
Følger: 183 Følgere: 180 Heste: 2 Emner: 614 Svar: 2.771
du kan jo også kigge om han flader ud og bliver lidt andefodet i stedet for at vokse mere op af og forblive 'høj' (:
Men det kan godt være han bare trænger til at få ordnet fusser 8D
Jeg er dybt ulykkelig.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside