{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

okay jeg er dybt chokeret... {{forumTopicSubject}}

Nu er det godt nok ved at være super lang tid siden jeg ahr været herinde, og jeg læser lidt rundt herinde blandt andet på de heste der gerne vil godkendes til at kommer herinde, og så læser jeg en kommentar hvor der står:

"jeg afviser fordi der ikke er nok billeder eller nok tekst"

Jeg er dybt chokeret!!!

Hvordan akn man afvise på de baggrund!! Da jeg i sin tid startede herinde afviste man fordi man ikke mente det var den rigtige ejer der oprettede hesten herinde, og nu afviser man på grund af ovenstående!! Det synes jeg simpelthen ikke man kan *forbereder mig på at få bidt hovedet af men jeg synes simpelthen ikke det er fair!!*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  okay jeg er dybt chokeret...
  • #1   18. feb 2008 Nej jeg er da enig med dig..
    Har også flere gange set en hest blive afvist selvom den havde mange rigtig gode billeder.
    Måske ik så meget tekst, men det kan jo komme senere..
    Hvor jeg har tænkt hvorfor pokker blir den afvist.

• #3   18. feb 2008 Det er jo et hestegalleri, og sådan er reglerne herinde. Der er ikke meget galleri over at have 2 billeder af en hest man måske dårligt nok kan se og i beskrivelsen står der "sød hest hehe". det er der jo ikke meget galleri over, hvis du forstår =)?

• #4   18. feb 2008 Det er rigtig nok..
    Det er faktisk vildt dårligt.. man ku joh sige godkend men det ville være fedt med noget mere tekst eller flere billeder hvis det var!!

• #5   18. feb 2008 fordi der er kommet sinsygt mange Fakere som kopiere billeder fra google og profiler rundt omkring, derfor bliver man nød til at være obs på om der er nok billeder og tekst..

• #6   18. feb 2008 Det er jo et galleri !
    Så selvfølgelig skal der være billeder nok.
    Jeg tager ikke så meget efter kvaliteten, da billederne her inde let kan blive rigtig dårlige når de kommer her ind.
    men jeg sys personligt man skal havde omkring en 5 - 10 billeder før det er okay.

• #7   18. feb 2008 Cæcilie:
    Nu herigår var der fx en hest med rigtig gode billeder, hvor landscentret endda kunne verificerer at det var den rigtige ejer, og folk påstod at billed nummer 2 ikke var af den samme hest, men det var det altså hvis man rent faktisk kiggede på billedet i stor format, og alligevel blev un afvist!! Det holder jo ikke!!

Anita R:
    Lige præcis!! Ovennævnte rytter havde ikke så amnge billeder fordi hun red mere end hun tog billeder og hun havde en del video i stedet for billeder, og hu nskrev endda at hun ville blive bedre tila t tage billeder.
    Giv dog folk en chance!! Jeg ved godt det er et galleri, men nu er det altså ikke alle der render rundt medderes kamera limet til hånden og ikke alver andet end og tage billeder af deres firbenede venner.

• #8   18. feb 2008 Jeg er Dybt uenig..
    Man kan helt tilfældigt finde 3 billeder af en hest, på nettet, man kan lige smide en lille tekst og så er man inde..
    Hvis det så er ens hest, kan man tage forskellige billeder og Skrive MEGET mere om selve hesten.
    Ja selvfølgelig kan der komme mere tekst senere, men hvorfor ikke bare tage sig tid og skrive noget med det samme.

Jeg tror ikke vi skulle regne med at så mange heste ville komme ind ´hvis der var nogle "ansatte" til at sutere i de heste der skulle ind..

Stavefejl er gratis smiley

• #9   18. feb 2008 men man skal joh os tage højde for.. altså da jeg sku oprette solly.. jeg havde nået at sætte 1 billed ind oh der kom han så på som at jeg sku vente på de der godkendelser.. og jeg sad og var igang med at finde de billeder jeg sku ha ind og inden jeg fik nået at vælge de næste billeder fik jeg en afvisning fordi der ik var nok billeder... men jeg var joh igang med at sætte dem ind... så nogle gange når der kun er 1-2 billeder kan det godt være det er fordi man er igang med at sætte blere ind

• #10   18. feb 2008 Anita R:
    Lige præcis!! Jeg er meget enig med dig!!

• #11   18. feb 2008 Anita: Det har du ret i, jeg har også oplevet nogle gange hvor der står "Afvist fordi der kun er 2 billeder" og når jeg så kigger på profilen er der 10 og så fortjener den ikke en afvisning.

• #12   18. feb 2008 man kan godt sætte 20 billeder ind inden man opretter hesten

• #13   18. feb 2008 Der skal jo være noget at se når nu vi har et galleri. ! Og et galleri har gerne billleder og så syntes jeg når man opretter sin hest eller en hest med kendskab burde man også kunne beskrive den og forklarer den overfor andre. Ellers skulle man måske ikk have oprettet den.

• #14   18. feb 2008 Anita R..

så lad være med at trykke færdig, når du ikke er færdig med at sætte billeder ind, for så undgår du det.!

• #15   18. feb 2008 Jeg afviser hvis jeg ikke kan se hesten ordentligt på billederne. F.eks. 5 billeder af hovedet fra hver sin vinkel, taget med mobiltelefon i et alt for mørkt rum.. Og hvis jeg fornemmer at personen snyder med "lånte" billeder. Hvis hesten er under forkert kategori. Hvis der kun er et billede - da det som de andre siger - er et galleri. Til gengæld forstår jeg ikke hvorfor mange med gode billeder og en fin tekst bliver afvist.........

• #16   18. feb 2008 jeg må indrømme, at jeg også afviser hvis der er få billeder og lidt tekst.. så kan ikke helt følge dig der :o)

• #17   18. feb 2008 man skal bare prøve og komme ind sent på aftenen når alle de små piger er puttet i seng så går det meget nemmere ;o)

• #18   18. feb 2008 o.O ?

• #19   18. feb 2008 Som andre har sagt, så er det et galleri og jeg afviser også hvis der kun er få billeder af hesten - eller utydelige.
    Det er jeg godt nok ligeglad med! Det der så kan pisse mig af, er at folk begynder på deres crap om at "alle skal have en chance for at komme ind", og ja det kan de også få... hvis man gad bruge tid på at tage bare lidt mere end 3 billeder af sin hest. Hvis det er ens egen hest, skulle der da gerne være alle de muligheder som overhovedet muligt, for at kunne få taget billeder af den??

Suk!

• #20   18. feb 2008 mange meninger det er godt.... at folk ikke er enige det kan man altid diskuterer.... Det er rart og kende jeres mening, selvom jeg ikke er enig med det hele.... Men vi kan heller ikke vær enige om det hele...

• #21   18. feb 2008 Helene: URG, hvis alle skulle godkende om hesten var pæn eller grim, ejet af den rigtige person eller ikke ville folk GODT nok være sure herinde o.O

Man skal bedømme deres galleri, tekst, da ikke selve hesten!

Hvis jeg fik en besked: Jeg afviser din hest, for jeg tror ikke den er ejet af den rigtige, så tror jeg sgu nok jeg ville blive surere end: Du har ikke nok billeder..

• #22   18. feb 2008 Røsle: Har selv prøvet det med at den blev afvst fordi nogen ikke troede mig da jeg havde min gamle part herinde, så kender godt følelsen...

• #23   18. feb 2008 jeg afviser heste med for få eller for dårlige billeder... som nævnt tidligere i denne tråd, afviser jeg også hvis alle billeder er af hovedet i forskellige vinkler, eller som mange hesten som græsser i 5 forskellige vinkler.... j

jeg afviser ALTID hvis nogen har oprettet deres hest under en race den ikke høre til under, eller hvis de har oprettet den under en race, uden at lægge stamtavlen ind, ligeledes hvis jeg ved at mor eller far ikke er af den pågældende race. DET GØR MIG VIRKLIG SUR, AT FOLK PRØVER AT SNYDE MED DET!!!!

jeg tager mig ikke så meget af teksten.... tror enu ikke jeg har afvist på grund af den.

og som der nævnes i tråden, skal man bare ikke trykke færdig efter første billede.... så har man mulighed for at uploade 20 billeder, inden optagelse.

og til LOUISE H.... så må du da tage et rigtigt kamera med ud til føllet ;-)... er da sikker på du nok skal komme ind så.

• #24   18. feb 2008 Det er et galleri..så afviser også hvis der kun er få dårlige billeder (og man kan jo ligge alle billeder ind før man trykker godkend) tekst er ikke nær så vigtig, især ikke hvis der er mange gode billeder.. men folk skal da helst skrive bare lidt..
    Og ja jeg bliver også møg irriteret over folk bare ikke fatter det med racer..

Kommentér på:
okay jeg er dybt chokeret...

Annonce