forelsket <33 {{forumTopicSubject}}
heeej allesammen..
jeg er blevnt rat så lun på en fyr.. han er totalt søde og tænket ikke hele tiden på sex, totalt nice ;o)
det var fordi at vi var på sådan en dykker lejer, (mega fun og der var vi så i 1 uge, og jeg sov sammen med to veninder fra mit dykker hold, og lige ved siden af vores telt lå drengene fra vores dykker hold.. så var der en nat hvor vi gerne ville sove uden for, altså mig og de to andre piger, og så sage ham der som jeg godt kan lide at han også ville sove uden for, men vi SKULLE sove inde i teltet, mega surt nå men så smulede vi ham så ind i vores telt uden at dykker lederen så det, så han sov så inde ved os den nat, mega hygge :o) og mig og ham lå og snakkede til kl. lort om natten, (da andre piger var fald i søven) det var bare nice :o)
og da vi skulle til at hjem fik jeg så af vide at jeg skulle køre med ham hjem, kæft jeg var glad :o)
og vi blev først hentet kl. 14.20 eller sådan, og alle de andre var blevent hentet ca. kl. 13.00 senest.. så vi var allene, det var sku fun, jeg tror bare at de fleste andre var skide træt af os (dem som var på campingpladsen) jeg på vejen hjem (det tog 3 timer om at køre hjem) så vi film og spidste skil, vi så "romeo og julie" og han blev ved med at kigge over på mig, han er bare så sød!!
men jeg er ikke helt sikker på om han kan lide mig.. altså vi var sammen næsten hele ugen og han var virkelig sød over for mig :o) og når vi sad og spillede kort med nogel andre drenge satte han sig altid ved siden af mig, og første dag vi var ude at dykke spurgte han og vi ikke skulle dykke sammen (man skal have sådan en bøje på, så man altid ved hvor ens makker er henne)
hvad siger i? tror i han kan lide mig?..
Knuzz fra mig :o) <33
dec 2004
Følger: 128 Følgere: 125 Heste: 4 Emner: 191 Svar: 1.832
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 7 Emner: 423 Svar: 1.554
det er svært a sige om han kan li dig , når vi ikk kender ham ?(:
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 13 Heste: 1 Emner: 36 Svar: 74
jeg er 13 og han er næsten lige blevent 14 år.
mar 2008
nej jeg kalder ham ikke sexet, jeg skriver at han ikke heletiden tænker på sex..
mar 2008
du er da 14, det er kun 1 år ældre ind mig (o:
mar 2008
maj 2007
Følger: 174 Følgere: 170 Heste: 3 Emner: 41 Svar: 252
mar 2008
forelsket <33
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside