Jeg hader det! {{forumTopicSubject}}
Jeg var ude og hjælpe en af mine venner, hun skulle starte spring stævne, imens jeg stod med og kiggede på at hun var ved at opvarme, så jeg at en mor kom og rykkede hendes datter af ponyen, de stod og råbte og skreg af hinanden foran den pony som overhovedet ikke havde gjort noget! Så rykkede moren bare pony i munden og den havde et pelham bid på, bagefter tog datteren ponyen også moren løb efter og piskede datteren og tog ponyen adsted! jeg hader virkelig at se sådan noget! + en der også var ved at opvarme red og rykkede ponyen i munden og piskede det og de små ponyere gør jo ikke noget forkert! Jeg føler bare jeg skal gøre noget ved det men, det kan jeg jo ikke ;(
Håber i forstår..
aug 2007
Følger: 118 Følgere: 108 Heste: 2 Emner: 127 Svar: 589
aug 2007
Følger: 118 Følgere: 108 Heste: 2 Emner: 127 Svar: 589
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 30 Heste: 1 Emner: 72 Svar: 2.771
Desværre er det tit sårn. Jeg er stoppet med at kigge på til stævner (stille op helt udelukket...), kan slet ikk holde ud at se på det! - Får næsten kvalme! Og tænk bare hestene har det tusinde gange værre
Nårh ja, springning er ikk en tand bedre, ofte faktisk værre. De river og flår hesten i munden, fordi han bliver ophidset af alt det han ikk forstår, poor, poor beautiful creature
I dressur, må jeg lige høre fra jer, er der nogen som kan finde hoved og hale i at man selv i en LC SKAL ride med sporer? Må nok inderømme, det er uden for min hjernekapacitet :S
Jeg hader det!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside